Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie

Kiedy copywriting jest skuteczny?

dodano 28.05.2011
Kiedy copywriting jest skuteczny?

Chcesz, aby Twoja forma została zauważona, spotkała się z zainteresowaniem szerokich sfer odbiorców? Wiadomo, najbardziej skutecznie ”sprzeda cię” ludziom dobra agencja interaktywna.


Skuteczność tekstów marketingowych zamieszczonych na twojej witrynie zależy od profesjonalnego ich przygotowania i emisji. Na pewno zdarzyło ci się spotkać sprzedawcę, który na pierwszy rzut oka wzbudzał zaufanie, a nawet sympatię dopóki nie zaczął zachęcać cię do kupna. Wtedy okazywało się, że akurat na tym polu się nie sprawdzał, nie miał bowiem zupełnie siły przekonywania. Podobnie copywriting – wymaga od zaangażowanych weń ludzi znajomości zasad efektywnej, skutecznej sprzedaży. Wykorzystania takich słów i zwrotów, które sprawią, że odbiorca nie będzie mógł spać spokojnie myśląc ,jaką to okazję straci ,gdyby nie zamówił właśnie naszego towaru lub usług. Tak formułuje się oferty, by klienci nie mogli sobie odmówić kupna. Doświadczona agencja interaktywna zatrudnia ludzi twórczych, pomysłowych, kreatywnych, a nie przypadkowych ,zainteresowanych wyłącznie wysokimi zarobkami.


Wykształcenie kierunkowe jest ważne, ale ważniejsza bywa osobowość pracujących tam ludzi i ich zaangażowanie w pracę. Dobre teksty reklamowe w Internecie, chociaż opracowane gramatycznie i bez błędów, wymagają jeszcze przekonania klienta do kupna, poruszenia jego emocji. Tak, aby poczuł, że właśnie tę kuchenkę( ciastka) chce mieć. Internet ma ogromny zasięg i prawie nieograniczone możliwości, jeśli chodzi o przekaz publiczny - skuteczny copywriting ma to wykorzystać. Strona firmy, która jest „żywa”, czyli ciekawa graficznie i bieżąco aktualizowana może być kluczową sprawą dla jej rozwoju. Stworzenie oryginalnej, ale przystępnej i czytelnej oferty na stronie www to najtrudniejsze zadanie, z którym szanująca się agencja interaktywna musi sobie poradzić. Przede wszystkim trzeba zgromadzić jak najwięcej informacji, żeby było z czego wybrać te najistotniejsze.


Następnie określamy w myślach wizerunek naszego potencjalnego klienta –kim jest, do czego dąży? Jakimi cechami najlepiej opiszemy nasz produkt oraz jakie korzyści przyniosą te cechy naszemu klientowi? Jakie cele sobie postawiłeś, jeśli chodzi o sprzedaż –czy chcesz głównie przyciągnąć nowych klientów czy może postarać się o to, by ci długoletni nie stracili zainteresowania twoją ofertą? Na takie i podobne pytania odpowie sobie ten ,kto wie, jak copywriting może wpłynąć na promocję towaru. Trzeba mieć przed sobą wizję konkretnego celu, który chcemy osiągnąć, zanim zabierzemy się dopisania tekstów na strony internetowe. Potem piszemy nagłówek- taki, by przykuł uwagę odbiorcy, zainteresował treścią tekstu. Gdy po przeczytaniu nagłówka szybko „przeskoczy” on na inną stronę –straciłeś właśnie potencjalnego klienta, bo okazało się, że nagłówek był przeciętny, więc nie wzbudził zainteresowania dalszą treścią.
   Kiedy copywriting jest skuteczny? - zobacz źródło wróc do artykułów
 
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
Aby dodac komentarz należy się zalogować.
 
REKLAMA
 
UŻYTKOWNIK: owczarnia
avatar

O mnie
W serwisie od:
10.05.2011
Dodaj do znajomych

 
INNE OD owczarnia
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje