Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie

Advergames

dodano 17.07.2007
Advergames

Jako użytkownicy Internetu, na każdym kroku bombardowani jesteśmy reklamami. Internetowa reklama rozwinęła się już na tyle, że nie potrafimy od niej uciec, ponieważ obecna jest praktycznie na wszelkich stronach, jakie odwiedzamy.


Nasze prywatne skrzynki z pocztą elektroniczną też nie są wolne od listów zachwalających różne produkty. Jednakże czy kogokolwiek z was one zachęciły? Kupiliście ten produkt? Poszliście na tą fajową, jedyną w swoim rodzaju imprezę? Nie wiem czy wiecie ale tylko 1 % Internautów zwraca uwagę na standardowe formy reklamy w Internecie. Zatem albo jesteśmy na nie uodpornieni albo też nie zawierają tego czegoś, co sprawia, że musimy mieć ten, a nie inny produkt. Dlatego też specjaliści od marketingu internetowego wymyślili gry reklamowe, fachowo nazywane advergames. Nazwa może wydawać się obca, zachodnia, wręcz intrygująca. A tak naprawdę nie zdajemy sobie sprawy, że doskonale wiemy, co to jest. Advergames jest to pewnego rodzaju sposób na dotarcie do klienta. W nieskomplikowanych grach umieszczone są marki i produkty. Cała zabawa polega na tym, że dzięki temu, że będziesz się świetnie bawił i coraz dłużej będziesz obcował grą, będziesz miał ochotę dzielić się nią ze znajomymi, a ukrytą markę zawartą w tej grze pokochasz. Co ciekawe, już największe amerykańskie i międzynarodowe firmy takie jak Ford, Sony czy Nike doceniły tę formę dotarcia do klienta. A dlaczego właśnie gry interaktywne są nośnikiem reklamowym? Odpowiedz ukryta jest w liczbach, w 2000 roku ponad 35 milionów ludzi grało w gry.

Advergame rozwinęło się na tyle, że nie tylko zwykłą gierką z przekazem reklamowym. Gry stały się jedynym w swoim rodzaju narzędziem marketingu, pozwalają tworzyć bazy danych potencjalnych klientów, określić ich preferencje, poznać opinie czy nawet przetestować je zanim trafią do sprzedaży. Podoba mi się to, ponieważ lubię być zaskakiwana, lubię jak producenci chcą skupić moją uwagę jako konsumenta. Kto wie, może to advergames są kluczem do naprawdę skutecznej reklamy?

wróc do artykułów
 
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
Aby dodac komentarz należy się zalogować.
 
REKLAMA
 
UŻYTKOWNIK: marta_szczerek
avatar

O mnie
W serwisie od:
19.12.2006
Dodaj do znajomych

 
INNE OD marta_szczerek
TAGI: w serwisie od 2025-04-09 03:13:49
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje

Drogi użytkowniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.

 Tak, zgadzam się na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu dopasowania treści do moich potrzeb. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

 Tak, zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu personalizowania wyświetlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych treści marketingowych. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać poprzez opcję: "Twoje zgody", dostępnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usunięcie "cookies" w swojej przeglądarce dla powyżej strony, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.


   

Ładowanie grafiki ...