Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie
Włącz bluetooth - spotka Cię coś miłego
dodano 30.08.2007
Masz Bluetooth w swojej komórce? To go włącz - może spotka Cię coś miłego… Zaproszenie na kawę, promocyjne zakupy w sklepie tuż obok, gadżet telefoniczny w prezencie. Tak działa B-Zone, bezprzewodowy system komunikacji marketingowej.
Od lipca nad morzem trwa akcja promocyjna Fanty, do której wykorzystywany jest B-Zone. Rozstawione na plaży airwalle z tym urządzeniem wysyłają wszystkim, którzy znajdą się w jego zasięgu i włączą bluetootha, aplikację z logo Fanty, która zawiera m.in. plan imprez Fanta World oraz możliwość pobrania specjalnie przygotowanej do tego celu gry Fanta Fun. B-Zone nam się spodobał, bo jest to alternatywny sposób na dotarcie do młodych i mobilnych konsumentów coraz mniej wrażliwych na tradycyjną reklamę – mówi Jacek Karolak, Innovation Manager ze Starcomu. Docieramy do nich w miejscu i czasie, w którym nastawieni są na rozrywkę i dajemy im coś więcej niż przekaz reklamowy. Tak wyglądać powinna nowoczesna komunikacja marketingowa - pozytywnie zaskakiwać odbiorców, dając im jakąś wartość w zamian za kontakt reklamowy. W tym przypadku jest to tylko rozrywka, ale w innych kampaniach może być to kupon rabatowy czy ciekawa informacja. W najbliższym czasie B - Zone uruchomi kampanię w jednym z warszawskich centrów handlowych, po wakacjach rozpocznie się akcja w salonach sprzedaży dużej odzieżowej sieci na terenie kraju.
B-Zone jest produktem firmy Telecom Media. To system komunikacji marketingowej opartej na technologii Bluetooth, za pośrednictwem której wysyłane są komunikaty reklamowe do użytkowników telefonów komórkowych znajdujących się w miejscu i czasie optymalnym do odebrania przez nich przekazu marketingowego, (np. blisko sklepu, w którym akurat jest promocja). Taka komunikacja jest całkowicie darmowa dla konsumenta. Dystrybuujemy w ten sposób kupony rabatowe, informacje handlowe, multimedia na komórki – mówi Paweł Marszałek z Telecom Media. Istotne jest to, że trafiamy wyłącznie do tych odbiorców, którzy tego chcą i są rzeczywiście zainteresowani naszą propozycją. Wciągamy ich w interaktywną zabawę, która na dłuższą metę może zaowocować prawdziwym przywiązaniem odbiorcy do marki.
B-Zone to usługa kompleksowa. Składa się nie tylko z urządzeń, ale również z oprogramowania centralnie sterującego kampanią w skali całego kraju, aplikacji dostosowującej wysyłane pliki do odpowiedniego modelu telefonu, oraz bazy ponad 30 tys. multimediów, zawierającej m.in. największe hity muzyczne i popularne gry w wersji na telefon komórkowy. Częścią składową jest także platforma Premium SMS jako alternatywny kanał komunikacji dla tych, którzy nie chcą lub nie mogą skorzystać z sieci Bluetooth. Wszystkie działania związane z uruchomieniem i nadzorowaniem akcji realizowanej w tym systemie prowadzone są przez specjalistów Telecom Media. Agencja tworzy również treść komunikatu i multimedia na komórki, wykorzystywane w danym projekcie.
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
REKLAMA
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
zobacz więcej
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW