Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie

Twoja oferta jest najlepsza? Udowodnij...

dodano 23.11.2009
Twoja oferta jest najlepsza? Udowodnij...

Wiadomo, że ludzie kupują pod wpływem emocji. Często, jednak, samo wywołanie u potencjalnego klienta nieodpartej chęci posiadania czegoś, nie wystarcza...


Ile razy zdarzyło Ci się, że w czasie rozmowy ze sprzedawcą byłeś przekonany, że warto od niego kupić, ale zaraz po tym, jak kończyliście rozmowę ogarniały Cię wątpliwości?
Ile razy myślałeś "Teoretycznie to brzmi nieźle, ale skąd mam wiedzieć, że to wszystko prawda?". Pewnie tym częściej, im gorsze były Twoje doświadczenia ze sprzedawcami.
"Niektórzy klienci z zasady nie ufają Ci, albo przynajmniej nie do końca", pisze w swojej książce "24 najtrudniejsze problemy w sprzedaży" Ferdinand Fournies, doświadczony konsultant zarządzania sprzedażą. "Im więcej Twój potencjalny klient ma za sobą kontaktów handlowych, tym bardziej jest prawdopodobne, że z dystansem przyjmie to, co mówisz".
Podobnie jest ze skutecznością strony internetowej. Bez względu na to, jak bardzo teksty rozpalą wyobraźnię potencjalnego klienta, wielu z nich z podejrzliwością podejdzie do tego, co oferujesz.
Udowodniono, że osoby, których zaufanie zostało nadszarpnięte w przeszłości przez innych sprzedawców, jak również osoby z natury ostrożne, nawet przekonane do zakupu sugestywnym tekstem będą szukały dowodów na to, że decyzja, którą chcą podjąć jest właściwa.
Czy ta część grupy docelowej pozostaje poza Twoim zasięgiem?
Niekoniecznie, po prostu, żeby ich przekonać potrzebne są dowody - powody, dla których wybór, do którego ich zachęcasz jest racjonalny. Teksty na stronie internetowej powinny im tych dowodów dostarczyć.
Dowody to fakty, które odwołują się do analitycznej części mózgu. Mogą to być:

statystyki

wyniki badań naukowych i rynkowych

opinie klientów, ekspertów, autorytetów

artykuły pisane przez osoby trzecie

recenzje

nagrody branżowe

osiągnięcia członków Twojego zespołu (czasem warto zamieścić biografie członków zarządu i pracowników, które robią wrażenie)

liczba lat w biznesie

liczba zadowolonych klientów

członkostwo w profesjonalnej organizacji.

Im więcej dowodów, tym lepiej. Z drugiej strony, całkowity brak obiektywnych faktów, które budują Twoją wiarygodność może okazać się niewystarczający, żeby zamknąć sprzedaż.
Czy każda firma ma coś, co może być dowodem jej wiarygodności?
   Twoja oferta jest najlepsza? Udowodnij... - zobacz źródło wróc do artykułów
 
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
Aby dodac komentarz należy się zalogować.
 
REKLAMA
 
UŻYTKOWNIK: joanna_nowak
avatar

O mnie
W serwisie od:
06.12.2007
Dodaj do znajomych

 
INNE OD joanna_nowak
TAGI: rollfest, rolki, spotkanie, impreza w serwisie od 2008-07-18 10:41:45
w serwisie od 2008-05-29 14:08:47
w serwisie od 2008-02-25 09:18:28
 
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje

Drogi użytkowniku!

W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.

 Tak, zgadzam się na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu dopasowania treści do moich potrzeb. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

 Tak, zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu personalizowania wyświetlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych treści marketingowych. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać poprzez opcję: "Twoje zgody", dostępnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usunięcie "cookies" w swojej przeglądarce dla powyżej strony, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.


   

Ładowanie grafiki ...