Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie
Dwie polskie ikony
dodano 17.06.2008
Maryla Rodowicz reklamuje wódkę Żołądkową Gorzką. To nie żart!
Piosenkarka została właśnie twarzą tego sztandarowego produktu Polmosu Lublin. Współpraca zaowocowała wydaniem specjalnej płyty z największymi przebojami artystki. Wróżymy sukces, bo nie od dziś wiadomo, że Polakom picie idzie w parze ze śpiewaniem. – „Maryla Rodowicz to niekwestionowana królowa polskiej piosenki, która udowodniła swoją wszechstronność. Żołądkowa Gorzka i Maryla Rodowicz to dwie polskie ikony, z których możemy być dumni. Obie od lat dostarczają Polakom pogody ducha i zasłużonych chwil relaksu. Dlatego postanowiliśmy wykorzystać wizerunek Maryli Rodowicz do promocji Żołądkowej oraz przypomnieć Polakom jej największe przeboje” – mówi Monika Dziuba z Polmosu Lublin w rozmowie z XOXO.
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
REKLAMA
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
zobacz więcej
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW