Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie
Muzyka po radosnej stronie życia!
dodano 09.08.2008
Już 22 i 23 sierpnia ponad 20 000 fanów każdego dnia weźmie udział w Coke Live Music Festival – jednym z największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. W tym roku festiwal będzie też zawierał element edukacji.
Triumfujące na listach przebojów międzynarodowe gwiazdy, najlepsze polskie zespoły, DJ-e oraz zwycięzca drugiej edycji Coke Live Fresh Noise. Łącznie ponad 30 wykonawców, 30 godzin muzyki, trzy sceny muzyczne - Scena Główna, Coke Stage i Burn Stage, pole namiotowe dla ponad 5000 osób, miasteczko festiwalowe, a w nim m.in. namiot szalonej rekreacji - Coke Clinic, a nawet plaża w środku miasta - te i wiele innych atrakcji czekają na uczestników tegorocznego Coke Live Music Festival.
Sponsorowany przez Coca-Cola festiwal z roku na rok staje się coraz popularniejszy i jest wymieniany jako jedno z najważniejszych muzycznych wydarzeń roku. „Planując festiwal, braliśmy pod uwagę te obszary na polskiej scenie muzycznej, które jeszcze nie zostały zagospodarowane. Udało się nam stworzyć unikalne na skalę Polski przedsięwzięcie z obszaru muzyki popularnej i współczesnego brzmienia” - powiedział Wojtek Dubasiewicz z Coca-Cola Poland Services, odpowiedzialny za program muzyczny.
Sukces wybranej przez Coca-Cola strategii marketingowej potwierdza zwiększająca się z roku na rok frekwencja na festiwalu - w ubiegłym roku pojawiło się na nim aż 20 000 osób. W tym roku organizator (agencja Alter Art) spodziewa się ich więcej, obserwując duże zainteresowanie festiwalem wśród uczestników i mediów.
Coke Live Music Festival jest kulminacyjnym elementem programu muzycznego firmy Coca-Cola „Muzyka po radosnej stronie życia". „Z analizy zeszłorocznych badań marketingowych wynika, że CLMF jest już postrzegany jako niezależna marka, która cieszy się wysoką rozpoznawalnością w swojej grupie docelowej. CLMF został zaakceptowany przez młodych ludzi jako dobry mainsteamowy festiwal, który przyciąga publiczność nie tylko gwiazdami, ale przede wszystkim unikalną atmosferą” - powiedział Wojtek Dubasiewicz. Integralną częścią strategii muzycznej firmy jest także projekt Coke Live Fresh Noise – program muzyczny Coca-Coli skierowany do początkujących muzyków.
Aktywności sponsoringowej Coca-Coli towarzyszą inne działaniami marketingowe, takie jak: promocje, aktywacje w kanałach dystrybucji, reklama i public relations. W ramach promocji konsumenckiej codziennie losowanych jest 10 dwuoosobowych pakietów wyjazdowych na festiwal (2 bilety na koncert, namiot, wyżywienie, pieniądze na podróż, ubezpieczenie NW) oraz telefony muzyczne Samsung F300.
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
REKLAMA
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
zobacz więcej
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW