Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie

Co ma Google do reklamy, czyli marketing w wyszukiwarkach

Autor: zghjixy
dodano 02.11.2010
Co ma Google do reklamy, czyli marketing w wyszukiwarkach

Jak pokazują badania, internet staje się coraz ważniejszym medium reklamy.Wśród wielu metod reklamy w sieci w sposób wyjątkowy rozwija się jedna z nich – reklama w wyszukiwarkach internetowych, znana także jako SEM.


Jak pokazują badania, internet staje się coraz ważniejszym medium reklamy i zaczyna powoli dorównywać telewizji, jeżeli chodzi o ilość pieniędzy wydanych na marketing. Wśród wielu metod reklamy w sieci tj. marketing szeptany, reklamy graficzne czy mailing, w sposób wyjątkowy rozwija się jedna z nich – reklama w wyszukiwarkach internetowych, znana także jako SEM.
Marketing w wyszukiwarkach jest często błędnie postrzegany jako „pozycjonowanie w wyszukiwarkach”. W rzeczywistości pozycjonowanie jest tylko częścią składową tej szerokiej formy marketingu, która może mieć różne oblicza. Niezależnie od tego, które z nich wybierzemy, cel pozostaje niezmienny – „ściągnięcie” internautów na konkretną stronę internetową, w celu zaprezentowania swojej firmy, produktów lub usług. Ale właściwie po co to robić? Czy nie lepiej sprawdzi się wielki baner w centrum miasta albo – jeśli już koniecznie chcemy reklamować się w Internecie – reklama w znanym portalu internetowym? Ano nie.
Statystyki są w tym przypadku jasne i klarowne. To właśnie wyszukiwarki internetowe generują zdecydowaną większość ruchu na stronach www. Zależnie od strony jest to od 50 do 90 procent wejść na daną witrynę. Żadna inna forma reklamy w sieci nie zwiększy ruchu w naszym serwisie w taki sposób, w jaki zrobi to reklama w wyszukiwarkach. A ponieważ cały marketing internetowy polega w głównej mierze właśnie na pozyskaniu odwiedzin dla konkretnej strony, promowanie się w wyszukiwarkach wydaje się opcją najrozsądniejszą.
A na czym właściwie ta promocja polega? Możliwości jest kilka. Jedną z nich jest wspomniane już pozycjonowanie w wyszukiwarkach, czyli przeróżne działania, które mają sprawić, żeby np. Google umieszczało naszą witrynę wyżej w wynikach wyszukiwania, przed stronami konkurencji. Pozycjonowanie ma jednak poważną wadę – wymaga cierpliwości. Na efekty trzeba czekać nawet do pół roku, choć z drugiej strony, gdy już przyjdą, zapewnią stronie duży ruch przez długi okres czasu.
Tym, którzy czekać jednak nie chcą lub nie mogą, pozostaje skorzystanie z kampanii linków sponsorowanych – AdWords. W skrócie polega ona na „zapłaceniu” Google za każdego pozyskanego internautę, który wejdzie na naszą stronę. Jest to możliwe dzięki wyświetlaniu reklam bezpośrednio w wyszukiwarce Google oraz na stronach o tematyce zbliżonej do reklamowanej strony. Za szybkość trzeba jednak zapłacić – mówi się, że te same efekty w AdWords płaci się 15 – 25% więcej w stosunku do pozycjonowania. W końcu czas to pieniądz.
   Co ma Google do reklamy, czyli marketing w wyszukiwarkach - zobacz źródło wróc do artykułów
 
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
Aby dodac komentarz należy się zalogować.
 
REKLAMA
 
UŻYTKOWNIK: zghjixy
avatar

O mnie
W serwisie od:
08.12.2009
Dodaj do znajomych

 
INNE OD zghjixy
 
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje