Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie

Promocja małej firmy w Internecie

dodano 29.03.2007
Promocja małej firmy w Internecie

Obecność firmy w Internecie może stać się najtańszym i najbardziej efektywnym kanałem zdobywania klientów.


Prowadzenie biznesu w Internecie wbrew wszystkim powszechnie panującym przekonaniom wcale nie musi wymagać ani olbrzymiej wiedzy na ten temat, ani tym bardziej dużych środków.

Prowadząc działalność gospodarczą trzeba mieć świadomość, że z Internetu korzysta coraz więcej ludzi i przez najbliższe lata liczba użytkowników Internetu będzie tylko rosła, nie spadała.

W walce o klienta warto się uczyć od innych i korzystać już z sprawdzonych, gotowych rozwiązań. Ten ciekawy artykuł przedstawia wskazówki, które mogą pomóc aktywności małej firmy w Internecie.


1. Tworzenie strony firmowej





  • stworzenie strony internetowej, która odpowiada jak najbardziej specyfice naszego biznesu i naszej firmy uwzględnia podstawowe specyfiki tworzenia treści na użytek Internetu;


  • udostępnienie na witrynie firmy tych informacji, których poszukuje potencjalny klient, a nie tych, o których lubimy pisać;stosowanie na witrynie zasad tworzenia treści na potrzeby Internetu (tekst na komputerze czyta się gorzej niż na papierze) – więcej o tym na: Specyfika treści w Internecie ;


  • stosowanie na witrynie języka używanego przez klienta, a nie specjalistycznego żargonu znanego tylko specjalistom w określonej dziedzinie;


  • staranne dobranie nazwy domeny (domena odpowiadająca nazwie firmy, najlepiej we wszystkich możliwych poziomach domen, tzn. przynajmniej .pl. i com.pl);


  • podanie na witrynie widocznego kontaktu do firmy, jak również wszelkich elementów, które mogą wzbudzić zaufanie u potencjalnego klienta (np. zdjęcie siedziby firmy, certyfikaty i itp.).


  • linkowanie do wartościowych serwisów, do których odwołania pomagają klientom (np. odwołania do mapy na innym serwisie).




2. Marketing w wyszukiwarkach - pozycjonowanie





  • zdobycie pierwszych pozycji wyszukiwania w głównych wyszukiwarkach na frazę nazwy firmy oraz jak najwyższych pozycji na ważne dla firmy, ale jednocześnie jak najmniej konkurencyjne słowa kluczowe (np. fryzjerzy Pruszków)


  • zdobywanie linków dla strony internetowej firmy – rejestrowanie strony na witrynach zrzeszeń handlowych i branżowych, witrynach lokalnych, najbardziej znaczących w określonej niszy katalogach tematycznych wymiana linków z innymi serwisami (temat zdobywania linków dla strony jest dość szeroki, więc nie będę opisywał go zbyt szczegółowo; osoby zainteresowane tematem mogą przeczytać: SEO - Zdobywanie linków dla strony i Wartość linków SEO ).


wróc do artykułów
 
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
Aby dodac komentarz należy się zalogować.
 
REKLAMA
 
UŻYTKOWNIK: mariusz_gasiewski
avatar

O mnie
W serwisie od:
19.12.2006
Dodaj do znajomych

 
INNE OD mariusz_gasiewski
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje