Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
Ithink.pl - Dziennikartstwo Obywatelskie

Co sprawia, że Twoi klienci i pracownicy widzą Cię tak, a nie inaczej?

dodano 09.02.2011
Co sprawia, że Twoi klienci i pracownicy widzą Cię tak, a nie inaczej?

Kim jesteś? Jak chcesz być postrzegany? Zanim przystąpisz aktywnie do świadomego kreowania reputacji Twojej osoby i Twojej firmy zastanów się, z kim się utożsamiasz. Profesjonalny wizerunek pasuje do Twojego stylu bycia, zachowania i wartości.


Lepiej nie mieć wizerunku, niż mieć niekorzystny wizerunek
Trudno zmienić już ustaloną reputację, warto więc wcześniej przyjrzeć się tematowi z bliska. Zmiana marki w przyszłości będzie bardziej kosztowna.
To, w jaki sposób zamierzamy spędzić resztę życia, decyduje o tym, jak będzie wyglądał nasz styl. Artyści (w tym osoby wykonujące medialne i kreatywne zawody) mogą sobie pozwolić na ekstrawaganckie zachowanie i ubiór.
Menedżerowie z kolei zachowują się inaczej niż artyści - ulubieńcy publiczności. Przejawiają inny charakter, sposoby działania i mówienia. Pomyśl, jak zachowuje się wiarygodny menedżer nawiązujący biznesowe kontakty i zarządzający pracownikami? Ten całokształt wpływa na jego wizerunek.
My, jako klienci, mamy określone wyobrażenie handlowca, doradcy finansowego. Dotyczy ono zarówno wyglądu zewnętrznego rozmówcy, jak i sposobu formułowania przez niego myśli. Oceniamy daną osobę w ciągu kilku pierwszych chwil spotkania. Tak działa ludzki umysł, pomimo tego, że nieraz sugestia ta okazuje się złudna.
Polityk natomiast musi dostosować się do trendów i oczekiwań jego wyborców. Czego oczekujemy od kandydata, na którego będziemy skłonni oddać głos? Jak powinien się zachowywać, wyglądać, jakie przejawiać poglądy?
Znamy osoby, które przełamały ten kanon i występują w telewizji w niemodnym swetrze bądź wymachują pistoletem podczas debaty publicznej. Jednak warto wiedzieć, które zachowania wpłyną na korzyść promowanej firmy, osoby. Niech Klienci jednoznacznie identyfikują naszą osobę. Wiedzmy, kiedy warto przyjąć propozycję wypowiedzi do gazety, radia, telewizji, a kiedy odmówić. To ściśle zależy od charakteru i wizerunku każdego z nas.
Niekonsekwencja wizerunkowa, brak planu i celów rozmywa daną postać.
Niech ludzie wiedzą, z czym kojarzyć Ciebie (i firmę, w której działasz).
Temat wizerunku zaprezentuje już 1 lutego 2011 roku we wtorek trener biznesu i producent filmowy, Wiktor Ćwiklik. Prezentacja połączona z warsztatem odbędzie się na Uczelni Łazarskiego w Warszawie i potrwa od godziny 18:00 do 20:00. Szkolenie organizuje grupa Sukces PRO w ramach Alternatywnych Spotkań Biznesowych. Zapisy na stronie głównej projektu: www.praktykasukcesu.pl
Patronują: Inwestycje.pl, Radio Dla Ciebie, Business Coaching, Edustacja.pl, BNI Polska, dlaStudenta.pl, PrzepisNaBiznes.pl, StudentNews, Mentora.pl, Dziennikarze.info.
   Co sprawia, że Twoi klienci i pracownicy widzą Cię tak, a nie inaczej? - zobacz źródło wróc do artykułów
 
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
Aby dodac komentarz należy się zalogować.
 
REKLAMA
 
UŻYTKOWNIK: MToczyski
avatar

O mnie
W serwisie od:
29.03.2007
Przyjaciół:
1
Dodaj do znajomych

 
INNE OD MToczyski
 
ARTYKUŁY O PODOBNYM TEMACIE
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje