Znaleziono 259 podobnych artykułów
dla "Reklama dźwignią... kultury"
Już w piątek rozpoczyna się Festiwalu Kultur Świata Globaltica. Festiwal to nie tylko wielkie święto muzyczne, ale przede wszystkim manifestacja różnorodności i otwartości, przełamywania barier w wielu dziedzinach.
Od jakiegoś czasu na ulicach można zauważyć billboardy promujące nową linię ubrań marki „House”. Akcja od samego początku wzbudza kontrowersje, ponieważ odwołuje się do dość delikatnego tematu, jakim w naszej kulturze jest dziewictwo.
A trzecia cześć Diablo już niedługo... wiec reklama na czasie :)
Projektując stronę internetową firmy, nawet niedużej, lokalnej firmy, warto trzymać się podstawowych zasad użyteczności, aby nie utrudniać użytkownikom zapoznanie sie z ofertą firmy.
Można zaryzykować stwierdzenie, iż sztuka to zjawisko społeczno – kulturowe, istnieje na to wiele dowodów.
Social media to przyszłość marketingu. Czym są? Jak je wykorzystywać? Czego powinieneś się wystrzegać? Dowiedz się z tego artykułu.
Każdy z was na pewno, chociaż raz oglądał transmisję zawodów F1 lub skoków narciarskich, jednak czy chociaż raz zastanawialiście się, że sportowcy nie zawsze są istotni wyłącznie dla odpowiednich sobie dyscyplin, ale również i dla reklamy.
dodano: 16.08.2008 przez
jacek_kotarbinski
| TAGI: przestrzeń publiczna, samorząd, billboard, out-of-home
Ryba nie psuje się od głowy. Ryba psuje się od niewykształconego, marnego grafika. Od marnej, miejskiej estetyki. Marnego, zgaszonego marketera.
Jesteś właścicielem firmy lub osobą pracującą w dziale marketingu i szukasz osoby, która zaprojektuje Ci logo, bądź nowe materiały firmowe. Znajdujesz odpowiednią osobę i zaczynasz współpracę. Wszystko przebiega fajnie, aż tu nagle...
Takie coś przydałoby się i u nas :)
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW