Znaleziono 350 podobnych artykułów
dla "Jest Sukces, Jest Reklama"
Reklamy otaczają nas na każdym kroku. Jako samozwańcza reklamożerczyni analizuję je sobie, bulwersuję się lub zachwycam. Czy reklama ma reklamować, czy rozpraszać? Złościć czy ciekawić? Jakie są dzisiejsze reklamy w Polsce?
Social media to przyszłość marketingu. Czym są? Jak je wykorzystywać? Czego powinieneś się wystrzegać? Dowiedz się z tego artykułu.
dodano: 02.05.2007 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: emarketing, internet, promocja, marketing
Rozwój Internetu w Polsce i nagły wzrost jego popularności sprawiły, że mniejsi przedsiębiorcy przychylniej spoglądają na to medium niż jeszcze kilka lat temu. Czy oznacza to, że usługodawcy związani z globalną siecią powinni zacierać ręce?
Reklamowanie środków przeciwbólowych oraz innych farmaceutyków tak jak gumy do żucia czy wędliny stało się normą.
Temat zapewne każdemu znany czyli flash mob w wykonaniu T-Mobile i Helleny. Kto komu podkradł pomysł nie ulega wątpliwości (dla niewtajemniczonych T-Mobile – 2009, Hellena – 2010) i z tym stwierdzeniem polemizować nie będę.
Promocja, czyli "forma społecznej komunikacji w niezwykle ważnej dziedzinie zaspokajania potrzeb materialnymi oraz intelektualnymi wytworami ludzkiej pomysłowości..."
"O więcej obiektywizmu krzyczę", czyli media i ich błędne podejście do subkultury szalikowców.
Dowiesz się jak umiejętnie i skutecznie delegować zadania swoim pracownikom oraz jak kluczowe znaczenie ma Twoja wiedza i konsekwencja w działaniu całości zespołu i firmy.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW