dodano: 24.05.2011 przez
kubajakubowski
| TAGI: wybory, marketing polityczny, strategia marketingowa, social media
Wraz z rozwojem serwisów społecznościowych nie tylko mnożą się możliwości promocji kandydata, ale i pojawiają się problemy i wątpliwości.
Znaleziono 3 podobnych artykułów
dla "Kryzysowy PR, czyli nauka płynąca z ogórków"
dodano: 30.08.2008 przez
g.skuza
| TAGI: internauci, kampania wyborcza, marketing polityczny, internet
Jeśli politykę uznamy za walkę o głosy wyborców, to toczy się ona na wielu frontach - również w Internecie. By trafić do internetowego elektoratu trzeba mieć odpowiednią amunicję. Wyborcy znają jej kaliber.
Czy funkcjonująca demokracja przedstawicielska wraz z całym towarzyszącej jej aparatem jest prawdziwą demokracją czy może plutokracją przyodzianą w demokratyczny płaszcz?
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW