Znaleziono 119 podobnych artykułów
dla "Pod jaką marką wprowadzać nowe oferty?"
Wydatki świąteczne i bardzo wysokie koszty utrzymania, jakie przynosi zima sprawiają, że w tym okresie z portfela może ubyć co najmniej kilkaset, a nawet kilka tysięcy złotych więcej niż w pozostałych miesiącach.
Chciałbym przedstawić w tym artykule bardzo trudne początki związane z e-biznesem i udziałem w programach partnerskich.
Majac 18-20 lat i dobry pomysł na własny biznes przy czym nie mając pieniędzy, żeby wystartować, możemy pomysł wsadzić w kieszeń, spakować przysłowiowe zabawki i iść do domu...
Magazyn
Na rynku kreatywnym pojawił się nowy gracz. Pompidou - butik kreatywny, czyli ludzie od pomysłów. Założycielem i dyrektorem kreatywnym Pompidou jest Sebastian Wełdycz, były dyrektor kreatywny IQ Marketing.
But, Wiktor But. Wiktor jak zwycięstwo, choć dzisiaj przegrał.
Unia, choć pogrążona w kryzysie, nadal jest dla nas groźna. Polecam fragment zatytułowany
Firma, która ma wiele marek, może precyzyjnie budować oferty dla wybranych segmentów klientów. Jeżeli ma ich za dużo, rodzą się kłopoty w zarządzaniu skomplikowanym portfelem. Jak zbudować architekturę portfolio z optymalna ilością marek.?
Obecność firmy w Internecie może stać się najtańszym i najbardziej efektywnym kanałem zdobywania klientów.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW