Znaleziono 191 podobnych artykułów
dla "GOOGLE + czyli odpowiedź giganta na Facebooka"
Wolnym rynkiem rządzą prawa dzikiej natury, a zatem możemy spodziewać się, że wywołane kryzysem zmniejszenie dostępnych zasobów spowoduje zaostrzenie konkurencji między firmami z branży eventowej.
Na początek należy zarejestrować się na jednym z najpopularniejszych portali, zamieścić swoje dane i okrasić je swoją fotką.
dodano: 02.05.2007 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: emarketing, internet, promocja, marketing
Rozwój Internetu w Polsce i nagły wzrost jego popularności sprawiły, że mniejsi przedsiębiorcy przychylniej spoglądają na to medium niż jeszcze kilka lat temu. Czy oznacza to, że usługodawcy związani z globalną siecią powinni zacierać ręce?
Przemyślana inwestycja w treść serwisu internetowego generuje znacznie więcej odwiedzających, niż płatna reklama. Ile więcej? 1427%! Taki jest wynik zastosowania Social Media Optimisation. Jak wykorzystać tę technikę do zwiększenia odwiedzalności?
dodano: 13.08.2009 przez
WiXa
| TAGI: wiśniewski, śmierć michała wiśniewskiego, wiadomości, internet
Sensacyjne newsy, napływające kondolencje, rozpacz fanów. A wszystko to efekty pewnego dowcipu.
Język jest podstawowym komunikacyjnym narzędziem człowieka. Jest to – z podręcznikowego punktu widzenia – ciąg znaków, które za pomocą różnych kombinacji nazywają otaczającą nas rzeczywistość, tj. ludzi, rzeczy, zjawiska.
Często czytam dyskusje internetowe i spotykam się z bardzo zróżnicowanym zachowaniem dorosłych osób w sieci. Czy to na forach dyskusyjnych, czy w innych miejscach, gdzie możliwa jest dyskusja między internautami.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW