Znaleziono 234 podobnych artykułów
dla "Europejscy marketerzy stawiają na Internet"
Istotną rzeczą w dzisiejszym świetle marketingu jest reklama. Objęła ona swoim zasięgiem słowo pisane, mówione oraz z biegiem lat wkroczyła na strony internetowe w formach bannerów reklamowych, bilboardów, linków, buttonów itp.
W dobie nowoczesnych technologi pojawiło się całkowicie nowe pokolenie wyborców. Przez socjologów jest one określane mianem „millennium kids, echo bommers”. W slangu amerykańskim oznacza to po prostu generacja Y.
Obecność firmy w Internecie może stać się najtańszym i najbardziej efektywnym kanałem zdobywania klientów.
To trochę drażliwy temat, drażliwy dlatego, że właściwie można by tylko wytykać błędy i wymieniać to czego nie zrobiono. Znaleźć cudowną receptę to też trudne wyzwanie, i ciężko znaleźć siłacza który wymyśli, wypromuje i utrzyma pomysł na spójną promocję.
Aż 87 procent internautów poszukuje informacji medycznych w Internecie, a 46 proc. robi to przynajmniej raz w miesiącu. Do tego celu niemal wyłącznie są wykorzystywane wyszukiwarki internetowe (99 proc.)
Internet przyciąga nas nie tylko możliwością zabawy, ale również nauki - okazuje się, że tego najczęściej szukamy w sieci. Jak przekuć zainteresowanie internautów w odwiedziny strony www?
Już 7 grudnia odbędzie się kolejne spotkanie networkingowe współorganizowane przez Mentora.pl, PowerBlog.pl i Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Zapraszamy wszystkie osoby pragnące poszerzyć swoją wiedzę biznesową.
Jako użytkownicy Internetu, na każdym kroku bombardowani jesteśmy reklamami. Internetowa reklama rozwinęła się już na tyle, że nie potrafimy od niej uciec, ponieważ obecna jest praktycznie na wszelkich stronach, jakie odwiedzamy.
dodano: 02.05.2007 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: emarketing, internet, promocja, marketing
Rozwój Internetu w Polsce i nagły wzrost jego popularności sprawiły, że mniejsi przedsiębiorcy przychylniej spoglądają na to medium niż jeszcze kilka lat temu. Czy oznacza to, że usługodawcy związani z globalną siecią powinni zacierać ręce?
Sprzedaż przedmiotów na aukcjach internetowych z pozoru wydaje się prosta i niespecjalnie pracochłonna. Nic bardziej mylnego. Aby odnieść sukces jako sprzedawca na aukcji potrzeba wiele trudu i odpowiedniej wiedzy o tym specyficznym rynku.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW