Znaleziono 239 podobnych artykułów
dla "Jak wybrać dobrą nazwę"
Koszta nie są wysokie - to jednak nie przekonuje ani Radnych Miasta, ani podatników do kolejnej akcji promującej Straż Miejską w Krakowie.
Na pewno marzyłeś nieraz o tym, jak pięknie byłoby, gdybyś dostawał pensje za oglądanie ukochanych rozgrywek piłkarskich albo zarabiał na przesłuchiwaniu ulubionych płyt? Niektórym udało się ze swojej pasji zrobić biznes...
Szczypta pomysłu, nutka finezji, ziarnko polotu. Odrobina dystansu do samego siebie i duża doza dobrego humoru, oto przepis na udaną zabawę i niezapomnianą przygodę telewizyjną.
dodano: 09.07.2008 przez
jarmiar
| TAGI: potencjalny klient, śmieszne reklamy, głupie reklamy, skutecznośc reklamy
Oglądając, jak każdy jeden Polak telewizję, spotkałem się z pewną reklamą środka chemicznego do szamba.
Wbrew powszechnemu mniemaniu, konsumenci absolutnie nie oczekują od nabywanego produktu prostoty użycia. Ma być wręcz przeciwnie - odbiorcy oczekują skomplikowanego wyglądu - nie tylko graficznych interfejsów użytkownika.
Firmy telesprzedażowe liczą na to, że w skali roku sprzedaż przez telefon będzie rosła szybciej niż przez internet. Tempo wzrostu będzie zależeć od tego, jak szybko liderzy rynku detalicznego dostrzegą potencjał tego kanału sprzedaży.
Śmieszna przeróbka reklamy żubra - żubr w trawie puszczy - za pomocą prostego flesza. Warto mieć żubra przy sobie.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW