dodano: 27.02.2009 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: reklama, agencja marketingowa, projektowanie stron flash
Pośród wielu mitów dotyczących internetu i jego wykorzystania w promocji firmy istnieje także ten mówiący, że strony flash stanowią jedynie przerost formy nad treścią nie oferując w zasadzie nic więcej. Postaram się rozprawić z tą opinią.
Znaleziono 239 podobnych artykułów
dla "Jak wybrać dobrą nazwę"
Nie pamiętam kiedy ostatnio widziałem znaczek pocztowy. Maila za to sprawdzałem 5 minut temu. Tradycyjna korespondencja powoli odchodzi w przeszłość. Zastępuje ją komunikacja poprzez pocztę elektroniczną. Czy nikt nie zbiera już znaczków?
Okazuje się, że ten sam mechanizm można wykorzystać w celach biznesowych. Coraz więcej słyszy się o internetowym Public Relations. Jakich błędów należy unikać w działaniach ePRowych?
Nie roznegliżowane panienki czy inne temu podobne rzeczy, a właśnie to...
Reklama z tym słynnym gościem, który zaskoczył genialnym robot dance w Americas Got Talent.
Wprowadzenie na rynek nowego produktu, spadek zainteresowania marką i potrzeba odświeżenia wizerunku to tylko niektóre z przypadków, w których warto wprowadzić public relations do planu komunikacji marketingowej.
I jak człowiek ma być zdrowy, kiedy wychodząc z własnego domu potyka się przez ulotki z nowo otwartej pizzerii !
W związku z dość pokaźnymi zestawami fotek na patrz.pl postanowiliśmy wybierać najbardziej odjechaną dnia. Rozpoczynamy dzisiaj.
Photogenica.pl, jeden z największych banków zdjęć Royalty Free, rozpoczął akcję promocyjną polegającą na nagradzaniu swoich klientów za zakup poszczególnych produktów.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW