dodano: 15.06.2008 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: reklama, agencja marketingowa, marcin kalisz, a3 design
Zdarzyło się Wam kiedyś zareagować śmiechem na pomysł znajomego, który doznał olśnienia i wymyślił „rewolucyjny produkt”? Oto lista ośmiu najbardziej absurdalnych pomysłów na produkty w historii marketingu:
Znaleziono 547 podobnych artykułów
dla "Film 'Religulous' - trailer (polskie napisy)"
Jedna z najlepszych scen wraz z napisami. To naprawdę trzeba zobaczyć. Jeśli tego nie obejrzycie - żałujcie!
Mateusz Damięcki ostro przypakował dla potrzeb filmu „Kochaj i tańcz”.
Historia oparta na faktach. Profesor (K.Spacey) Instytutu Technologicznego w stanie Massachusetts uczy swoich studentów wykorzystywania matematyki do liczenia kart i innych podobnych sztuczek, pozwalających na wygrywanie fortuny w kasynach Las Vegas.
Co jest przeciwieństwem słowa „dobry”? W przypadku produktów i usług z pewnością nie „kiepski”. Seth Godin w książce pt. „Fioletowa Krowa” twierdzi, że tym przeciwieństwem jest „wyjątkowy” i trudno się z nim nie zgodzić.
Pogodna Urszula Grabowska po raz kolejny musiała zmierzyć się z rolą „tej złej”. Czy nie obawia się zaszufladkowania?
W słowa ubrana wielokrotnie. Estetyka. Zmysłowe poznanie. Zaduma nad pięknem.
Kolejny trailer prosto od Nintedo potwierdzający, iż ta firma jest naprawdę królem marketingu!
W tym tygodniu w Londynie studenci protestowali przeciw planowanej przez rząd podwyżce czesnego za studia. W materiale CNN zamieszki zostały zrelacjonowane, jak należy - obrazek z wściekłym tłumem uzupełniony komentarzem z offu. Po przyzwoitym materiale nastąpił jednak fragment cokolwiek nieprzyzwoity - fragment filmu ''Głupi i...
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW