Znaleziono 326 podobnych artykułów
dla "Internet zamiast lekarza?"
Światowe trendy i badania wskazują na coraz większe znaczenie filmów w edukacji i rozwoju osobistym. Coraz częściej wolimy coś szybko obejrzeć, niż studiować książki i inne tradycyjne pomoce naukowe.
Marketerzy w coraz większym stopniu zwracają uwagę na seniorów jako atrakcyjną grupę konsumentów. Firmy prześcigają się w pomysłach na biznes, oferując produkty i usługi nowego typu lub też nadając tym starym nowy wymiar.
Na punkcie wody kokosowej oszalały gwiazdy światowego formatu. Delikatny, orzeźwiający płyn pochodzący z wnętrza młodego, zielonego kokosa szturmem zdobywa kolejne serca (oraz podniebienia).
Urząd Komunikacji
Elektronicznej umieścił klip, w którym ostrzega przed nieuczciwymi portalami, naciągającymi nas na wysyłanie kosztujących nawet kilkadziesiąt złotych SMS-ów. Oszustwo jest banalnie proste. Serwis zachęca cię do wypełnienia testu IQ, lub odpowiedzi na kilka pytań, dzięki którym dowiesz się, kiedy np. umrzesz....
dodano: 02.05.2007 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: emarketing, internet, promocja, marketing
Rozwój Internetu w Polsce i nagły wzrost jego popularności sprawiły, że mniejsi przedsiębiorcy przychylniej spoglądają na to medium niż jeszcze kilka lat temu. Czy oznacza to, że usługodawcy związani z globalną siecią powinni zacierać ręce?
Ogólnie rzecz ujmując, hormon wzrostu pomaga wszystkim. Rosnąć, rozwijać się, funkcjonować. Ale niektórzy mogą potrzebować go więcej, niż inni.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW