Znaleziono 117 podobnych artykułów
dla "Kredyty - czym się różnią?"
Większość firm nie ma pojęcia ile warte są ich marki i wyceniają je dopiero wtedy, gdy chcą je sprzedać. Jednak stałe monitorowanie i wycena wartości marki pozwala na lepsze zarządzanie i efektywniejsze podnoszenie wartości.
Wydatki świąteczne i bardzo wysokie koszty utrzymania, jakie przynosi zima sprawiają, że w tym okresie z portfela może ubyć co najmniej kilkaset, a nawet kilka tysięcy złotych więcej niż w pozostałych miesiącach.
Przewaga konkurencyjna jest często wynikiem wykreowania i skutecznego wprowadzenia na rynek nowych produktów i ofert. Odpowiedź na pytanie, pod jaką marką wprowadzać nową ofertę, może być kluczowa dla sukcesu rynkowego.
Analiza fundamentalna umożliwia osiąganie ponadprzeciętnych wyników inwestycyjnych. Oczywiście, jak w każdej innej dziedzinie, aby osiągnąć sukces, należy ciągle zgłębiać swoją wiedzę.
Dla inwestujących swoje środki na rynku kapitałowym rok 2011 obfitował w wiele burzliwych momentów spowodowanych nieprzewidywalnymi wydarzeniami. Co przyniesie ten rok i czy giełda da zarobić? Tego nie wie nikt...
Majac 18-20 lat i dobry pomysł na własny biznes przy czym nie mając pieniędzy, żeby wystartować, możemy pomysł wsadzić w kieszeń, spakować przysłowiowe zabawki i iść do domu...
dodano: 29.01.2010 przez
zbigniew_jankowski
| TAGI: hr1207-ron-paul-fed, historia usa, kapitalizm, korporacjonizm
Powstanie Federal Reserve System – niewidzialnego rządu władzy monetarnej – to
Firma, która ma wiele marek, może precyzyjnie budować oferty dla wybranych segmentów klientów. Jeżeli ma ich za dużo, rodzą się kłopoty w zarządzaniu skomplikowanym portfelem. Jak zbudować architekturę portfolio z optymalna ilością marek.?
Unia, choć pogrążona w kryzysie, nadal jest dla nas groźna. Polecam fragment zatytułowany
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW