Znaleziono 330 podobnych artykułów
dla "Tworzenie atrakcyjnego banneru reklamowego"
Sprawdzamy ile prawdy kryje się w opiniach internautów na temat domen. Wyjaśniamy co wspólnego ma adres internetowy z obiadem oraz czy za dobrą domenę trzeba zapłacić krocie.
Emisja reklam podprogowych jest zabroniona prawnie. Sam zakaz wydaje się mało użyteczny – skoro reklama oddziałuje na nas poza naszą wiedzą, jak odkryć (a potem złożyć skargę), że zostaliśmy podświadomie zmuszeni do zakupu produktu?
Zapraszam do Obejrzenia :)
55 osób pracowało przez dość długi czas nad doprowadzeniem tego zadania do końca. Dziś możemy stwierdzić, że skończyliśmy pierwszy etap pracy – mamy przetłumaczony cały tekst książki Gillmora.
W ostatniej konferencji TMT Executive Seminar – Rozrywka 2.0 wzięło udział ponad pół tysiąca osób. 2/3 z nich uczestniczyło w niej nieodpłatnie przez Internet. NEE, organizator TMT, na stałe wprowadza do formuły swoich konferencji transmisje online.
Cóż za niedorzeczność w tym stwierdzeniu, jak to tylko dla młodych, a reszta to trędowaci? Na nieszczęście żyjemy w kraju, w którym konserwatywne poglądy biorą górę nad zainteresowaniami oraz zdrowym rozsądkiem.
Z najnowszych badań wynika, że serwisy społecznościowe na całym świecie skupiają blisko 940 milionów ludzi. Wielu z nich czas w sieci poświęca na wysyłanie wiadomości czy dodawanie zdjęć do swojego profilu.
Jak zaprojektować dobry baner reklamowy? Co powinien zawierać? Przede wszystkim kilka kluczowych słów, mających zachęcić internautę do wejścia na strony, które reklamuje animacja. Mogą być zastąpione znakiem graficznym, czasem zdjęciem.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW