Znaleziono 389 podobnych artykułów
dla "Społeczeństwo informacyjne - marzenia i obawy"
I Dorn i Marcinkiewicz znaleźli się na ławce rezerwowych polityki. Tylko, że jeden potrafi na niej zachować klasę i samodzielność opinii, drugi jest jak lustro, które odbija światło reflektorów i flesze zdjęć.
Dlaczego producenci nie wykorzystują pełnych możliwości internetu, w szczególności aktualizowania danych o swoich produktach?
W Internecie krąży mnóstwo mitów na temat gwałtu. Tak właśnie wygląda poziom edukacji naszego społeczeństwa.
Podobno wszystko można kupić – trzeba tylko znać cenę. Czy uczciwość zawsze przegrywa z prawami rynku (czyt. prawami dżungli)?
Fakt, że Internet stał się praktycznie częścią naszego życia nie podlega dyskusji. Jednak w dalszym ciągu bardzo duże grono ludzi nie potrafi sobie uświadomić mocy jaka w nim drzemie i że skorzystać z niej może każdy z nas.
Przełom wieku II i III cechowało sceptyczne odrętwienie redukujące filozofię do kontemplacji własnej niemocy. Plutarch nawoływał do porzucenia czczej gadaniny i niekonkluzywnych dysput na rzecz czynu.
Istotną rzeczą w dzisiejszym świetle marketingu jest reklama. Objęła ona swoim zasięgiem słowo pisane, mówione oraz z biegiem lat wkroczyła na strony internetowe w formach bannerów reklamowych, bilboardów, linków, buttonów itp.
Coraz częściej się mówi o miłości „przez Internet”… Kiedyś było to nieznane, dziś już jest codziennością.
Według najnowszego badania EIAA aż 73% marketerów zwiększyło w tym roku budżety przeznaczone na reklamę internetową. Czy inwestycje w reklamę internetową to oznaka nowej mody, czy raczej rzeczywista konieczność?
Jak wynika z analiz internetowej porównywarki cen Okazje.info, przyszłość branży DoItYourself czeka w sieci. Oferty i gazetki promocyjne marketów budowlanych ogląda co dziesiąty użytkownik odwiedzanego przez dwa miliony internautów serwisu.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW