Znaleziono 332 podobnych artykułów
dla "BLUEPAPER - RAPORT O LINKACH"
Emisja reklam podprogowych jest zabroniona prawnie. Sam zakaz wydaje się mało użyteczny – skoro reklama oddziałuje na nas poza naszą wiedzą, jak odkryć (a potem złożyć skargę), że zostaliśmy podświadomie zmuszeni do zakupu produktu?
Zapraszam do Obejrzenia :)
55 osób pracowało przez dość długi czas nad doprowadzeniem tego zadania do końca. Dziś możemy stwierdzić, że skończyliśmy pierwszy etap pracy – mamy przetłumaczony cały tekst książki Gillmora.
W ostatniej konferencji TMT Executive Seminar – Rozrywka 2.0 wzięło udział ponad pół tysiąca osób. 2/3 z nich uczestniczyło w niej nieodpłatnie przez Internet. NEE, organizator TMT, na stałe wprowadza do formuły swoich konferencji transmisje online.
Cóż za niedorzeczność w tym stwierdzeniu, jak to tylko dla młodych, a reszta to trędowaci? Na nieszczęście żyjemy w kraju, w którym konserwatywne poglądy biorą górę nad zainteresowaniami oraz zdrowym rozsądkiem.
Akcja badań potencjalnych dawców szpiku na UMK w Toruniu w tym roku już po raz piąty...Oficjalny blog akcji: www.szpikcity.wordpress.com.
Z najnowszych badań wynika, że serwisy społecznościowe na całym świecie skupiają blisko 940 milionów ludzi. Wielu z nich czas w sieci poświęca na wysyłanie wiadomości czy dodawanie zdjęć do swojego profilu.
20%, 50%, 70% - sklepy rozpoczęły zimowe wyprzedaże. Markety kuszą klientów ofertami z kolorowych gazetek promocyjnych. Czy to znak, że w styczniu warto wybrać się na zakupy?
Za rozsyłanie spamu odpowiedzialne są między innymi roboty spamujące. W przypadku gdy natrafią na opublikowany adres, dla przykładu jestem@arturkepa.com, dodadzą go do swojej bazy. Od tego momentu zaczyna się nasze utrapienie. Roboty już wiedzą,
Dlaczego producenci nie wykorzystują pełnych możliwości internetu, w szczególności aktualizowania danych o swoich produktach?
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW