Znaleziono 295 podobnych artykułów
dla "Psychologia internautyki"
Obecność firmy w Internecie może stać się najtańszym i najbardziej efektywnym kanałem zdobywania klientów.
„Nie, ta do Ciebie zupełnie nie pasuje” – słyszysz i odkładasz najładniejszą sukienkę, jaką kiedykolwiek widziałaś. Chciałabyś zapisać się na jogę, jednak rady koleżanek skutecznie odwodzą Cię od tego pomysłu.
Internauci chcą mieć możliwość rezerwacji usług przez internet. Tak wynika z ankiety przeprowadzonej przez Agencję Interaktywną Binti.pl.
Największy bestseller rosyjskiego rynku wydawniczego, którego ekranizacja stała się światowym megahitem.
Mija rok, jak zabili mi syna. Bandyci w czerwonych dresach. Zabili go bestialsko, gdy wracał z meczu.
Platforma Obywatelska zajęła się sprawą in vitro, powołując radę do spraw bioetyki. W związku z tym zachodzi pytanie, czy nie czas, aby zająć się sprawą związków partnerskich.
Jeszcze nie tak dawno o Internecie nie śniło się chyba nikomu. Teraz bywa, że w nasze sny wkrada się ON i jest z nami przez cały czas. Obecnie korzysta z niego ponad 11 mln Polaków (według badań SMG/KRC).
Siadasz w kącie i myślisz, i spośród wielu tematów nasuwa ci się jedno: wspomnienie matki szepczącej na ucho: „tak można, ale nie należy”. I teraz, ponieważ że nie jesteś uczony, odpowiadasz prosto: ależ tak!
Aż 2/3 użytkowników Facebooka uważa, że serwis daje im wyjątkowe możliwości korzystania z oferty ulubionej marki, wskazują najnowsze wyniki badań. Oprócz decyzji zakupowych podejmowanych za pośrednictwem serwisu czy wykorzystywania profili.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW