Znaleziono 295 podobnych artykułów
dla "Psychologia internautyki"
Do internetu trafiło nagranie mające pokazywać postać obcego, który został złapany na Ziemi. Zdaniem ufologów ta postać mogła przezyć katastrofę w Roswell. Nie można w żaden sposób potwierdzić autentyczność tego nagrania (Wideo należy do youtube.com/morningstarrtv).
Codziennie na popularnych internetowych serwisach ogłoszeniowych pojawia się ogromna liczba anonsów zachęcających do zarabiania w Sieci. W oczy rzucają się krzykliwe tytuły. Ofert brzmią kusząco, ale czy mają cokolwiek wspólnego z prawdziwym zarabianiem?
Polacy nie gęsi i swój język mają... I bardzo dobrze, tylko czemu nie znają innych języków? Czy tylko dlatego, że nie lubią wkuwać słówek? Powinniśmy więc ułatwić sobie sprawę i uczyć się podczas oglądania "Rocky".
dodano: 26.10.2009 przez
velka
| TAGI: prasa internetowa, media internetowe, wiadomości w internecie, internet
Prezydent Obama podobno obawia się, że blogi, prasa internetowa doprowadzą do dużego kryzysu, o ile nawet i nie do upadku tradycyjnej
Upiorni Uczniowie, Hello Kitty i Ben 10. Zabawki z tych serii to prawdziwe hity tegorocznej gwiazdki. Jak wynika z danych Okazje.info, przed świętami Internauci intensywnie poszukują figurek ze znanych telewizyjnych serii, zabawek interaktywnych oraz innych.
Mija czwarta rocznica śmierci Jana Pawła II. Jedni z nas oddadzą mu cześć modlitwą, inni tylko minutą ciszy, ale znajdą się też tacy, dla których rodak stanowi towar marketingowy.
dodano: 21.07.2008 przez
damar
| TAGI: poczucie wyobcowania, stosunki międzyludzkie, stosunki społeczne, interakcje
Każdy z nas potrzebuje kogoś, kto by nas lubił, szanował, kochał, podziwiał, doceniał. Przyjaciela, sympatii, drugiego człowieka. Zarówno do pełnego rozwoju osobowego, jak i społecznego.
Wprost, PKP Intercity, a w niedalekiej przyszłości m.in. Dziennik, Newsweek, TVN i Onet. Kto następny? Hakerzy już ostrzą zęby na polskie serwisy rządowe i edukacyjne. Internetowi przestępcy głośno dali o sobie znać w ciągu ostatnich dni...
Są małe i lekkie, radzą sobie z podstawowymi, biurowo-internetowymi zadaniami, a do tego kosztują niewiele. Pojawiły się dopiero rok temu, a już zdążyły zdobyć serca (i portfele) klientów. Ile jednak są naprawdę warte? Testujemy sześć najpopularniejszych modeli.
Obecność firmy w Internecie może stać się najtańszym i najbardziej efektywnym kanałem zdobywania klientów.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW