Znaleziono 201 podobnych artykułów
dla "Dostawcy Internetu w Polsce - porównanie"
W ostatniej konferencji TMT Executive Seminar – Rozrywka 2.0 wzięło udział ponad pół tysiąca osób. 2/3 z nich uczestniczyło w niej nieodpłatnie przez Internet. NEE, organizator TMT, na stałe wprowadza do formuły swoich konferencji transmisje online.
dodano: 26.10.2009 przez
velka
| TAGI: prasa internetowa, media internetowe, wiadomości w internecie, internet
Prezydent Obama podobno obawia się, że blogi, prasa internetowa doprowadzą do dużego kryzysu, o ile nawet i nie do upadku tradycyjnej
To potwierdzone – w internecie kupujemy oczami. Według najnowszych badań serwisu Okazje.info aż 81 % osób wybierając produkty do porównania cen, kieruje się ich zdjęciami.
Często czytam dyskusje internetowe i spotykam się z bardzo zróżnicowanym zachowaniem dorosłych osób w sieci. Czy to na forach dyskusyjnych, czy w innych miejscach, gdzie możliwa jest dyskusja między internautami.
Upiorni Uczniowie, Hello Kitty i Ben 10. Zabawki z tych serii to prawdziwe hity tegorocznej gwiazdki. Jak wynika z danych Okazje.info, przed świętami Internauci intensywnie poszukują figurek ze znanych telewizyjnych serii, zabawek interaktywnych oraz innych.
Nadejście lata to również początek sezonowych wyprzedaży. W związku z tym sklepy znajdujące się w Porcie Rumia - Centrum Handlowym Auchan przygotowały dla swoich klientów atrakcyjne promocje. W poszczególnych butikach ceny zostały obniżone.
Jak wynika z analiz internetowej porównywarki cen Okazje.info, przyszłość branży DoItYourself czeka w sieci. Oferty i gazetki promocyjne marketów budowlanych ogląda co dziesiąty użytkownik odwiedzanego przez dwa miliony internautów serwisu.
Jak się poznajemy w świecie wirtualnym? Czyli kilka moich przemyśleń, zebranych w troszkę poważniejszej formie. Możemy górnolotnie nazwać to miłością od pierwszego przeczytania.
Jak wynika z analiz internetowej porównywarki cen Okazje.info, przyszłość branży DoItYourself czeka w sieci. Oferty i gazetki promocyjne marketów budowlanych ogląda co dziesiąty użytkownik odwiedzanego przez dwa miliony internautów serwisu.
Według najnowszego badania EIAA aż 73% marketerów zwiększyło w tym roku budżety przeznaczone na reklamę internetową. Czy inwestycje w reklamę internetową to oznaka nowej mody, czy raczej rzeczywista konieczność?
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW