Znaleziono 245 podobnych artykułów
dla "Niewykorzystane możliwości internetu "
dodano: 07.03.2010 przez
jakub_sadowski
| TAGI: firma, klient, lojalność kliencka, programy lojalnościowe
W odpowiedzi na coraz większe potrzeby konsumenckie względem usługodawców i „głód” tychże konsumentów, powodowany ogromną możliwością wyboru w każdej praktycznie dziedzinie, warto wziąć pod lupę działania firm względem budowania lojalności klientów.
Wciąż jak bumerang wraca do mnie temat domykania sprzedaży. Co jakiś czas dostaję maile z pytaniami co zrobić, aby zamykać więcej kontraktów. Jak zwiększyć skuteczność sprzedaży? Jak lepiej zamykać?
Sprzedaż przedmiotów na aukcjach internetowych z pozoru wydaje się prosta i niespecjalnie pracochłonna. Nic bardziej mylnego. Aby odnieść sukces jako sprzedawca na aukcji potrzeba wiele trudu i odpowiedniej wiedzy o tym specyficznym rynku.
W prowadzeniu kampanii AdWords można wyróżnić zarówno takie elementy, na które warto zwrócić szczególną uwagę i takie, którymi nie powinniśmy się za bardzo przejmować, jako że nie mają one bezpośredniego przełożenia na same rezultaty.
Obecność firmy w Internecie może stać się najtańszym i najbardziej efektywnym kanałem zdobywania klientów.
Co nam robią w głowach? Jakich technik używają? Jak się przed nimi bronić?
Dobrych 10 lat temu, opowiadano mi jakie są różnice pomiędzy polskim, a niemieckim klientem.
Co nam robią w głowach? Jakich technik używają? Jak się przed nimi bronić?
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW