Znaleziono 55 podobnych artykułów
dla "Reklama firmy w internecie."
Prawdziwa historia o aferze wywołanej przez znanego, polskiego pozycjonera, który w tych dniach wydał swoją pierwszą książkę.
Przygotowywanie kampanii w Google AdWords wymaga odpowiedniego przygotowania i odpowiedniego zebrania danych. Stawki płacone ze reklamę w systemie linku sponsorowanego zależą bezpośrednio od rezultatów "klikalności".
Nicki, czyli pseudonimy używane w sieci, coraz częściej są traktowane jak domeny internetowe.
Na rynku kreatywnym pojawił się nowy gracz. Pompidou - butik kreatywny, czyli ludzie od pomysłów. Założycielem i dyrektorem kreatywnym Pompidou jest Sebastian Wełdycz, były dyrektor kreatywny IQ Marketing.
Wśród posiadaczy stron internetowych coraz popularniejsze stają się systemy CMS. Czy jednak każda strona www musi mieć CMS? Kiedy jest to udana inwestycja, a kiedy pieniądze wyrzucone w przysłowiowe
Jest to pierwsza część poradnika, jak prowadzić profesjonalny blog. W tej części przeczytasz o tym, jak wybrać dobrą domenę, dlaczego odradzam korzystanie z hostingu blogów, po co korzystać z RSS i jak czerpać inspirację do pisania.
dodano: 23.06.2008 przez
gosja
| TAGI: marketing internetowy, zachowania internautów, reklama w internecie
Do rangi banału urosło już stwierdzenie, że żyjemy w kulturze obrazkowej. Praktyczne konsekwencje tej prawdy są szczególnie ważne w przypadku Internetu. Ludzie najlepiej zapamiętują to, co zobaczyli. Jak sprawdzić, co widzą - i zapamiętują ?
Zarejestrować adres internetowy, który będzie chciała odkupić duża firma wchodząca na polski rynek – to marzenie każdego inwestora domenowego. Niestety, takie sytuacje zdarzają się wyjątkowo rzadko i mogą prowadzić do cybersquattingu.
Projektując stronę internetową firmy, nawet niedużej, lokalnej firmy, warto trzymać się podstawowych zasad użyteczności, aby nie utrudniać użytkownikom zapoznanie sie z ofertą firmy.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW