Znaleziono 257 podobnych artykułów
dla "Skuteczna reklama"
W dwóch wypadkach konieczne jest systemowe podejście do projektowania logo. Pierwszy, gdy firma ma szerokie portfolio ofertowe, wiele marek, submarek, linii towarowych i asortymentów. Druga sytuacja dotyczy grupa kapitałowych i holdingów.
Udział w reklamie telewizyjnej to dla wielu z nas ulotna fantazja wyciągnięta rodem z telenoweli. Dlatego bywa więc, że siedząc przed telewizorem myślimy sobie „co ten moczek, boczek czy inny koczek tam w ogóle robi”?
Reklamy otaczają nas na każdym kroku. Jako samozwańcza reklamożerczyni analizuję je sobie, bulwersuję się lub zachwycam. Czy reklama ma reklamować, czy rozpraszać? Złościć czy ciekawić? Jakie są dzisiejsze reklamy w Polsce?
Reklama sprzed kilku lat
Obecność firmy w Internecie może stać się najtańszym i najbardziej efektywnym kanałem zdobywania klientów.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW