Start
Profil
Pino quizy
pino gry
o pino
 
Znaleziono 138 podobnych artykułów dla "Britney Spears najgorętszą gwiazdą"
dodano: 29.07.2009 przez WiXa | TAGI: pożyczanie, biznes, smava.pl, smava
Internet jest najprężniej i najdynamiczniej rozwijającą się przestrzenią komunikacyjną na świecie. Już nie tylko największe firmy zaznaczają swoją obecność online, ale również mikro podmioty gospodarcze posiadają adres Word Wide Web.
 
dodano: 08.01.2009 przez WiXa | TAGI: relacje, media, społeczność, pasja
Jest wiele czynników, które powodują, że marki są w stanie przetrwać i rozwijać się przez lata obecności na rynku. Odpierają ataki konkurencji w swoich okopach i pozostają w doskonałych relacjach z klientami...
 
dodano: 21.03.2009 przez juks1 | TAGI: szymon, majewski, show, dubbing
Świetny dubbing w wykonaniu Kacpra Kuszewskiego i Joanny Jabłczyńskiej :D
 
Przypominasz sobie niezwykle zdolnego stratega Grecji antycznej, Aleksandra Macedońskiego? Pewnie uczyłeś się o nim na historii.
 
dodano: 14.05.2009 przez Mind | TAGI: kierownik, podejmowanie decyzji, decyzję, biznes
Jak podejmujesz decyzje? Czy są one zawsze najlepsze? Jaki jest mechanizm podejmowania decyzji? Jak możemy polepszyć ich jakość? Jak wpłynąć na decyzje podejmowane przez innych? Tego wszystkiego dowiesz się z tego artykułu.
 
dodano: 30.10.2007 przez tomasz_bar | TAGI: ryszard, krauze, petrolinwest, prokom
Nie tak dawno Ryszard Krauze zrezygnował z kierowania Prokomem - najbardziej znaną w Polsce spółką informatyczną. Od Prokomu zaczęła się wielka kariera Ryszarda Krauzego w biznesie.
 
dodano: 03.06.2008 przez tomasz_albecki | TAGI: zaproszenia, informacja, gino rossi, biznes
3 czerwca w Sopocie odbędzie się II edycja programu Biznes Mixer. To nowatorski program skierowany do młodych przedsiębiorców i studentów, którzy marzą o założeniu własnej firmy.
 
dodano: 08.06.2008 przez tomasz_albecki | TAGI: patronat, dział, biznes, rzeczy
Nieustający Konkurs Trade Marketera. Nagradzamy najlepsze publikacje iThink z kategorii
 
Jak zmierzyć skuteczność billboardu? Skąd wiadomo ile zarobiłeś oklejając autobus? W jaki sposób wyliczysz że opłaciło Ci się to opłaciło skoro nie wiesz ile na tym zarobiłeś? Tradycyjna reklama nie jest już skuteczna! Więc co dalej?
 
dodano: 19.01.2010 przez wilqu61 | TAGI: marketing, biznes, szkolenie
Możecie mieć, robić lub być, kimkolwiek... chcecie.
 
 
SZUKAJ W PINO
 
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW
21.09.2009 10:24:34
02.06.2009 19:31:08
09.06.2009 18:03:13
27.04.2009 18:23:22
 
zobacz więcej
 
Społeczność Witamy w serwisie Pino.pl. Nasz serwis to

nowoczesny portal społecznościowy

w pełni tworzony przez naszych Użytkowników. Dołącz do naszej społeczności. Poznaj świetnych ludzi, kontaktuj się z nimi, baw się rozwiązując quizy, graj w gry, twórz własne blogi, pokazuj swoje zdjęcia i video. Pino.pl to serwis społecznościowy dla wszystkich tych, którzy chcą świetnie się bawić, korzystać z wielu możliwości i poznać coś nowego. Społeczność, rozrywka, fun, ludzie i zabawa. Zarejestruj się i dołącz do nas.
Pino
Reklama
O Pino
Polityka prywatności
Pomoc
Regulamin
Blog
Reklamacje
Kontakt
Polecane strony
Darmowy hosting
Playa.PL - najlepsze gry
Filmiki
Miłość
Prezentacje