Znaleziono 210 podobnych artykułów
dla "Koniec z manipulacją w reklamach"
Wprowadzenie na rynek nowego produktu, spadek zainteresowania marką i potrzeba odświeżenia wizerunku to tylko niektóre z przypadków, w których warto wprowadzić public relations do planu komunikacji marketingowej.
I jak człowiek ma być zdrowy, kiedy wychodząc z własnego domu potyka się przez ulotki z nowo otwartej pizzerii !
W związku z dość pokaźnymi zestawami fotek na patrz.pl postanowiliśmy wybierać najbardziej odjechaną dnia. Rozpoczynamy dzisiaj.
Rewelacyjna reklama piwa. Ja chcę pracować w tej firmie!
Czasami chcemy oszukać wyszukiwarki, ale czy wyjdzie nam to na zdrowie? Czy e-biznes jest naprawdę niezależnym źródłem dochodu? I jak przeżyć w Internecie w dobrej kondycji finansowej pomimo często zmieniających się algorytmów wyszukiwarek?
Nowości i prostota, przeciętność i standardy coraz mocniej przekładają się na styl produktów i charakter sklepów. Projektowanie jest jednak ukierunkowane na odmienność i indywidualizm. Powrót do dawnego stylu dekorowania domu jest na czasie.
Czy można się cieszyć, jeśli zatrudnić chce nas tylko Tesco? Raczej nie. Warto jednak pamiętać, że czym większe niezadowolenie społeczne, tym bliżej do rewolucji. Po niej jednak będzie jeszcze gorzej.
Najmądrzejszy facet na świecie - Reklama piwa Amstel
Wprost niewiarygodne, co ludzka wyobraźnia może stworzyć dzięki metalurwii, dziwnie brzmiącego procesu, którego autorem jest wrocławski Machinotwórczy Artysta – Ferronnira.
Mieszkańcy Wrocławia zapewne nawet nie wiedzą, że...
Mieszkańcy Wrocławia zapewne nawet nie wiedzą, że...
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW