Znaleziono 384 podobnych artykułów
dla "Jak się udzielasz, tak Cię widzą!"
Minęły czasy, w których dostęp do Internetu stanowił dobro luksusowe. Usługi te podbiły świat stając się dla wielu źródłem informacji, niezbędnym narzędziem pracy, płaszczyzną rozrywki multimedialnej czy nawet miejscem spotkań towarzyskich.
Zazwyczaj popieranie przez ludzi maskulizmu jako przeciwwagi dla feminizmu jest dla zaangażowanych maskulistów i maskulistek denerwujące. Ostatnia kampania prezydencka pokazała jednak, że nie do końca słusznie.
Czym więcej dajesz, tym więcej dostajesz – niby każdy to wie, ale nie wszyscy angażują się w działania społeczne. Powodów jest wiele: jedni nie mają czasu, inni chęci, jeszcze inni pomysłu, jak pomóc.
Mowa o pracy urzędów w Polsce. Na ten temat każdy ma swoje zdanie. Jednak więcej jest tych raczej negatywnych,czy słusznie?
Na początku września 68 studentów reprezentujących 39 uczelni z 14 państw europejskich spotkało się na Uniwersytecie Cambridge z okazji drugiego Europejskiego Sympozjum Naukowego Amgen. Uczestnicy tego spotkania to przyszła elita naukowa Europy.
Jak podejmujesz decyzje? Czy są one zawsze najlepsze? Jaki jest mechanizm podejmowania decyzji? Jak możemy polepszyć ich jakość? Jak wpłynąć na decyzje podejmowane przez innych? Tego wszystkiego dowiesz się z tego artykułu.
Nieustający Konkurs Trade Marketera. Nagradzamy najlepsze publikacje iThink z kategorii
dodano: 11.02.2010 przez
ramroz
| TAGI: marketing w małej firmie, jak się reklamować, własna firma, biznes
Jak zmierzyć skuteczność billboardu? Skąd wiadomo ile zarobiłeś oklejając autobus? W jaki sposób wyliczysz że opłaciło Ci się to opłaciło skoro nie wiesz ile na tym zarobiłeś? Tradycyjna reklama nie jest już skuteczna! Więc co dalej?
Aż 87 procent internautów poszukuje informacji medycznych w Internecie, a 46 proc. robi to przynajmniej raz w miesiącu. Do tego celu niemal wyłącznie są wykorzystywane wyszukiwarki internetowe (99 proc.)
Jak wynika z przeprowadzonych badań, ponad połowa polskich dzieci do 15 roku życia ma dostęp do szkodliwych treści w Internecie. Dla porównania w Niemczech, ten problem dotyczy tylko 10 proc nieletnich.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW