Znaleziono 180 podobnych artykułów
dla "Ciemna strona Google"
Internet przyciąga nas nie tylko możliwością zabawy, ale również nauki - okazuje się, że tego najczęściej szukamy w sieci. Jak przekuć zainteresowanie internautów w odwiedziny strony www?
Policjanci z wydziału do walki z przestępczością gospodarczą zlikwidowali największą w Unii Europejskiej wytwórnię pirackich płyt. Płyty były tłoczone w Warszawie i Rybniku, a potem trafiały na rynek Europy Zachodniej.
To potwierdzone – w internecie kupujemy oczami. Według najnowszych badań serwisu Okazje.info aż 81 % osób wybierając produkty do porównania cen, kieruje się ich zdjęciami.
dodano: 30.08.2008 przez
g.skuza
| TAGI: internauci, kampania wyborcza, marketing polityczny, internet
Jeśli politykę uznamy za walkę o głosy wyborców, to toczy się ona na wielu frontach - również w Internecie. By trafić do internetowego elektoratu trzeba mieć odpowiednią amunicję. Wyborcy znają jej kaliber.
Wyszukiwarka Google nadal pozostaje kluczowym narzędziem przy wyszukiwaniu informacji o lokalnych biznesach. Jednak coraz bardziej wymagającym użytkownikom internetu nie wystarczą już proste wiadomości o firmie, czy usłudze.
„Nie patrzyłem na zegarek, ale było może kilka minut po 17-tej. Śledziłem wskaźniki zużycia energii w naszej elektrowni i nagle –dosłownie w ciągu kilkunastu minut zużycie spadło o prawie 20%! …przepraszam, o 20 punktów procentowych.”
XX wiek to wiek walki o wolność; równouprawnienie wkroczyło niespodziewanie w każdą możliwą sferę - wolny przepływ informacji, opinii i poglądów. Za takie hasła przez tysiące lat miliony ludzi oddawało swoje życie, a ziszczeniem tej walki
Jak wynika z analiz internetowej porównywarki cen Okazje.info, przyszłość branży DoItYourself czeka w sieci. Oferty i gazetki promocyjne marketów budowlanych ogląda co dziesiąty użytkownik odwiedzanego przez dwa miliony internautów serwisu.
Są małe i lekkie, radzą sobie z podstawowymi, biurowo-internetowymi zadaniami, a do tego kosztują niewiele. Pojawiły się dopiero rok temu, a już zdążyły zdobyć serca (i portfele) klientów. Ile jednak są naprawdę warte? Testujemy sześć najpopularniejszych modeli.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW