Znaleziono 17 podobnych artykułów
dla "E-biznes, czyli czy da się uniknąć balansowania na krawędzi?"
Od 21 grudnia obowiązuje nowa ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom handlowym. Poza mniej kontrowersyjnymi zapisami pojawia się też zakaz manipulowania przekazem reklamowym mogącym wprowadzać w błąd konsumenta. No ale w praktyce...
Przemyślana inwestycja w treść serwisu internetowego generuje znacznie więcej odwiedzających, niż płatna reklama. Ile więcej? 1427%! Taki jest wynik zastosowania Social Media Optimisation. Jak wykorzystać tę technikę do zwiększenia odwiedzalności?
Za pomocą strony internetowej można doprowadzić do błyskawicznego upadku własnej działalności. Aby osiągnąć "cel" wystarczy trzymać się kilku z przedstawionych tu zasad.
Wszyscy w około mówią: mam GPS w samochodzie, mam GPS w komórce, mam GPS na palcu. Jak to jest z tym GPS?
Jak wiadomo, najwięcej jest w Polsce małych i średnich firm, których działalności skupia się na ściśle ograniczonym, lokalnym obszarze. Jak powinna wyglądać taka lokalna witryna internetowa?
Przygotowywanie kampanii w Google AdWords wymaga odpowiedniego przygotowania i odpowiedniego zebrania danych. Stawki płacone ze reklamę w systemie linku sponsorowanego zależą bezpośrednio od rezultatów "klikalności".
Im lepiej poprowadzisz osoby odwiedzające Twój serwis internetowy, tym łatwiej będzie Ci osiągnąć zakładany cel. Pomogą Ci w tym teksty zachęcające czytelników do przechodzenia z jednej podstrony na drugą. Niby prosta rzecz....
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW