Znaleziono 217 podobnych artykułów
dla "„I Ty możesz zostać twarzą reklamy”"
Patrzysz się w jego ekran, słuchasz co mówią wytępujący w nim ludzie, przełączasz na jego inny kanał albo zasypiasz przy nim.Szklany złodziej czasu. Telewizor- wróg twojego szczęścia i spokoju. Kiedy go włączasz pomyśl ile czasu Ci zabiera
Czwarty sezon serialu, który TVP 1 pokaże wiosną przyszłego roku, ma być zarazem ostatnim.
Koszta nie są wysokie - to jednak nie przekonuje ani Radnych Miasta, ani podatników do kolejnej akcji promującej Straż Miejską w Krakowie.
dodano: 15.06.2008 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: reklama, agencja marketingowa, marcin kalisz, a3 design
Zdarzyło się Wam kiedyś zareagować śmiechem na pomysł znajomego, który doznał olśnienia i wymyślił „rewolucyjny produkt”? Oto lista ośmiu najbardziej absurdalnych pomysłów na produkty w historii marketingu:
Co jest przeciwieństwem słowa „dobry”? W przypadku produktów i usług z pewnością nie „kiepski”. Seth Godin w książce pt. „Fioletowa Krowa” twierdzi, że tym przeciwieństwem jest „wyjątkowy” i trudno się z nim nie zgodzić.
dodano: 09.07.2008 przez
jarmiar
| TAGI: potencjalny klient, śmieszne reklamy, głupie reklamy, skutecznośc reklamy
Oglądając, jak każdy jeden Polak telewizję, spotkałem się z pewną reklamą środka chemicznego do szamba.
W związku z pewnym sympatycznym wynalazkiem jakim jest internet, marketing partyzancki wszedł na zupełnie nowy poziom. Niemal wszyscy specjaliści są zgodni, że nieklasyczne metody marketingowe kreują obraz przyszłego internetu.
W tym tygodniu w Londynie studenci protestowali przeciw planowanej przez rząd podwyżce czesnego za studia. W materiale CNN zamieszki zostały zrelacjonowane, jak należy - obrazek z wściekłym tłumem uzupełniony komentarzem z offu. Po przyzwoitym materiale nastąpił jednak fragment cokolwiek nieprzyzwoity - fragment filmu ''Głupi i...
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW