Znaleziono 198 podobnych artykułów
dla "Kryzys rozwija marketing internetowy"
Chcemy czy nie, funkcjonujemy w społeczeństwie, w którym nasze życie coraz bardziej zależy od komputerów. To radykalnie zmienia sposób, w jaki uczymy się, pracujemy czy wypoczywamy.
Serwisy społecznościowe burzą dotychczasowy porządek w Internecie. Z najnowszych badań wynika, że tego typu portale są bardziej popularne niż wysyłanie e-maili. W ten trend wpisuje się rosnąca popularność polskich serwisów społecznościowych.
W prowadzeniu kampanii AdWords można wyróżnić zarówno takie elementy, na które warto zwrócić szczególną uwagę i takie, którymi nie powinniśmy się za bardzo przejmować, jako że nie mają one bezpośredniego przełożenia na same rezultaty.
W dobie kryzysu wszędzie słychać wołania o cięcia, redukcje i o to najgorsze co ważniejsze … oszczędności. Wirtualna sieć na szczęście jednak nie poddaje się tak łatwo kryzysowym wahaniom.
W dniach 18-19 czerwca odbędzie się doroczna konferencja zDay organizowana przez CompFort Meridian Polska we współpracy z IBM Polska.
Powstał specjalny serwis www.clmf.pl dedykowany Coke Live Music Festival (CLMF), jednemu z największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce.
Można poczuć pełen luzz :)
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW