Znaleziono 232 podobnych artykułów
dla "Kabaret kontra reklama"
Zakończone sukcesem Hiszpanii Mistrzostwa Europy w piłce nożnej Euro 2008 pokazują, że można mówić również o ekonomicznym sukcesie tej imprezy.
Kiano to dowód na to, że tablety nie są ekskluzywnymi gadżetami przeznaczonymi tylko dla najbogatszych użytkowników. Marka dostosowała swoje produkty do charakteru polskiego rynku łącząc technologię z osiągalną dla każdego ceną.
Reklamy telewizyjne zaczynają mówić do nas innym językiem. Już nie subtelne „lepsze od wiodącego płynu do mycia naczyń”, i tylko po kolorze i kształcie butelki można się było domyślić o jakiego Ludwika tu chodzi. Zaczyna być ostro.
Fajna Reklama prezerwatyw :D Polecam.
Turbodymomen przyłapany na gorącym uczynku
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW