Znaleziono 42 podobnych artykułów
dla "Szanse w biznesie"
Większość firm nie ma pojęcia ile warte są ich marki i wyceniają je dopiero wtedy, gdy chcą je sprzedać. Jednak stałe monitorowanie i wycena wartości marki pozwala na lepsze zarządzanie i efektywniejsze podnoszenie wartości.
Dynamiczne pomorskie przedsiębiorstwa - 31 lipca (czwartek), godz. 10:00, Polska Filharmonia Bałtycka na Ołowiance w Gdańsku.
Na ostatniej prezentacji ze świadomego śnienia, w której uczestniczyłem, poznałem genialną metodę na to, by budzić się codziennie pełnym pozytywnej energii! Za chwilę się tym z Tobą podzielę…
Poniższy artykuł odnosi się do tematyki prowadzenia działalności gospodarczej i porusza kwestie związane z formą księgowości, jaką stanowi podatkowa księga przychodów i rozchodów.
Social media to przyszłość marketingu. Czym są? Jak je wykorzystywać? Czego powinieneś się wystrzegać? Dowiedz się z tego artykułu.
Obecność firmy w Internecie może stać się najtańszym i najbardziej efektywnym kanałem zdobywania klientów.
Piękne dziewczyny trzęsące pupką w takt rytmicznej muzyki, tak zapowiadają się Mistrzostwa Polski „Dancehall Queen”.
Z takim dość dziwnym zjawiskiem mamy do czynienia. Z opublikowanych właśnie danych GUS wynika, iż wzrósł odsetek osób mających pracę ale poszukujących nowej, lepiej płatnej posady.
dodano: 07.03.2010 przez
jakub_sadowski
| TAGI: firma, klient, lojalność kliencka, programy lojalnościowe
W odpowiedzi na coraz większe potrzeby konsumenckie względem usługodawców i „głód” tychże konsumentów, powodowany ogromną możliwością wyboru w każdej praktycznie dziedzinie, warto wziąć pod lupę działania firm względem budowania lojalności klientów.
Zbigniew Brzeziński powraca... Tym razem w książce „Druga szansa”.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW