Znaleziono 169 podobnych artykułów
dla "Zarabianie w internecie poprzez PP cz.1"
Obecność firmy w Internecie może stać się najtańszym i najbardziej efektywnym kanałem zdobywania klientów.
Z najnowszych badań wynika, że serwisy społecznościowe na całym świecie skupiają blisko 940 milionów ludzi. Wielu z nich czas w sieci poświęca na wysyłanie wiadomości czy dodawanie zdjęć do swojego profilu.
Często czytam dyskusje internetowe i spotykam się z bardzo zróżnicowanym zachowaniem dorosłych osób w sieci. Czy to na forach dyskusyjnych, czy w innych miejscach, gdzie możliwa jest dyskusja między internautami.
dodano: 11.04.2007 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: ebiznes, emarketing, agencja, marketingowa
Odpowiedzią na zapytanie ofertowe możesz zdobyć klienta lub go bezpowrotnie stracić. Jak napisać dobrą ofertę każdy wie... Szkoda, że prawie nikt tego nie robi.
Dlaczego producenci nie wykorzystują pełnych możliwości internetu, w szczególności aktualizowania danych o swoich produktach?
20%, 50%, 70% - sklepy rozpoczęły zimowe wyprzedaże. Markety kuszą klientów ofertami z kolorowych gazetek promocyjnych. Czy to znak, że w styczniu warto wybrać się na zakupy?
Działający od ponad roku serwis internetowy oferujący wspólną zabawę w zespołowe pisanie opowiadań organizuje swój niezwykły konwent, by integrując trzon społeczności zyskać nowe impulsy do rozwoju serwisu.
Są małe i lekkie, radzą sobie z podstawowymi, biurowo-internetowymi zadaniami, a do tego kosztują niewiele. Pojawiły się dopiero rok temu, a już zdążyły zdobyć serca (i portfele) klientów. Ile jednak są naprawdę warte? Testujemy sześć najpopularniejszych modeli.
dodano: 27.06.2011 przez
mobilefactory
| TAGI: internet, społeczeństwo, kultura, portale społecznościowe
“Lubię to!” czy “nie lubię” ?
Ciekawe jak zmieniło się społeczeństwo odkąd pojawiła się opcja dzielenia się zdjęciami na portalach społecznościowych – aktualnie większość topowych portali socjalnych daje taką możliwość.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW