Znaleziono 348 podobnych artykułów
dla "Miłość Wirtualna ???"
Fakt, że Internet stał się praktycznie częścią naszego życia nie podlega dyskusji. Jednak w dalszym ciągu bardzo duże grono ludzi nie potrafi sobie uświadomić mocy jaka w nim drzemie i że skorzystać z niej może każdy z nas.
Temat analizowany od lat przez najrozmaitszych badaczy, zarówno przez profesjonalistów jak i amatorów, czyli zwykłych obserwatorów. Można się rozpisywać o tym bez końca.
Istotną rzeczą w dzisiejszym świetle marketingu jest reklama. Objęła ona swoim zasięgiem słowo pisane, mówione oraz z biegiem lat wkroczyła na strony internetowe w formach bannerów reklamowych, bilboardów, linków, buttonów itp.
Dywagacje na tematy bardzo ludzkie.
Co ksiądz może wiedzieć? A co dopiero zakonnik o życiu – normalnym prozaicznym? A jednak – książka Syrek udowadnia, że wiele.
Według najnowszego badania EIAA aż 73% marketerów zwiększyło w tym roku budżety przeznaczone na reklamę internetową. Czy inwestycje w reklamę internetową to oznaka nowej mody, czy raczej rzeczywista konieczność?
Jak wynika z analiz internetowej porównywarki cen Okazje.info, przyszłość branży DoItYourself czeka w sieci. Oferty i gazetki promocyjne marketów budowlanych ogląda co dziesiąty użytkownik odwiedzanego przez dwa miliony internautów serwisu.
Czy przyjaźń damsko-męska to naprawdę tylko mit? A może prawda, w którą boimy się uwierzyć? Gdzie przebiega tak krucha granica między miłością i przyjaźnią?
To potwierdzone – w internecie kupujemy oczami. Według najnowszych badań serwisu Okazje.info aż 81 % osób wybierając produkty do porównania cen, kieruje się ich zdjęciami.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW