Znaleziono 275 podobnych artykułów
dla "Powrót Wejhera"
Od jakiegoś czasu na ulicach można zauważyć billboardy promujące nową linię ubrań marki „House”. Akcja od samego początku wzbudza kontrowersje, ponieważ odwołuje się do dość delikatnego tematu, jakim w naszej kulturze jest dziewictwo.
Od 7 do 9 lipca na kortach tenisowych MOKSiR swoją formę w wewnętrznym turnieju sprawdzali zawodnicy redzkiej sekcji.
Każdy z was na pewno, chociaż raz oglądał transmisję zawodów F1 lub skoków narciarskich, jednak czy chociaż raz zastanawialiście się, że sportowcy nie zawsze są istotni wyłącznie dla odpowiednich sobie dyscyplin, ale również i dla reklamy.
dodano: 16.08.2008 przez
jacek_kotarbinski
| TAGI: przestrzeń publiczna, samorząd, billboard, out-of-home
Ryba nie psuje się od głowy. Ryba psuje się od niewykształconego, marnego grafika. Od marnej, miejskiej estetyki. Marnego, zgaszonego marketera.
WIELKI FINAŁ KASZUBSKIEGO IDOLA 2008 Już w najbliższą sobotę, 28 czerwca o godzinie 19.00 w wejherowskim Amfiteatrze.
Moc reklam jest na tyle silna, że nie da się jej zignorować. Co więcej manipulują nami w różnoraki sposób, ponieważ mają spore możliwości.Kierują naszym wyborem, kształtują nasz gust.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW