Znaleziono 350 podobnych artykułów
dla "Jak Wojtek został strażakiem, a Donald–piłkarzem.O polskich polibrities"
Mówi się, że wszystko czego dotknie Murdoch zmienia się w złoto. To właśnie talent i zdolność do podejmowania ryzyka potentata pozwoliły, aby News Corporation miało tak duży wpływ na media na całym świecie.
Niczym w reklamie Plusa możemy dzisiejszemu użytkownikowi Internetu rzucić hasło „nowym nadawcą jesteś Ty!”. Ale o czym mowa? Mowa o telewizji, radiu i pozostałych mediach, które dzięki współczesnym otwartym technologiom mogą trafić w nasze ręce.
Ruszyła nowa kampania Sony Ericsson promująca telefony z linii Walkman
Zamiast zajmować się walką z ubóstwem czy bezrobociem, władza rozbudowuje instytucje policyjne i prokuratorskie. W ten sposób rząd marginalizuje kwestie społeczno-ekonomiczne, a jego polityka sprowadza się do tropienia afer i spisków.
Los pojedynczego organizmu zawsze pozostaje losem ogółu. Tam gdzie dziś obraca się w niwecz prawa pojedynczej istoty jutro płonąć będą prawa milionów.
dodano: 27.02.2007 przez
Przemyslav
| TAGI: polityka
Czasem, gdy myślę o sytuacji w Polsce, przychodzi mi do głowy sytuacja, w której osoby podrzucają sobie gorący przedmiot, nikt nie chce go trzymać, bo parzy.
Poświąteczny tydzień wyjaśni zapewne, czy Zajączek przyniósł polskim politykom w prezencie zdrowy rozsądek w kwestii ratyfikacji traktatu lizbońskiego. Na razie jednak polityczny, bitewny tumult wciąż trwa -
Reklamy otaczają nas na każdym kroku. Jako samozwańcza reklamożerczyni analizuję je sobie, bulwersuję się lub zachwycam. Czy reklama ma reklamować, czy rozpraszać? Złościć czy ciekawić? Jakie są dzisiejsze reklamy w Polsce?
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW