dodano: 15.06.2008 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: reklama, agencja marketingowa, marcin kalisz, a3 design
Zdarzyło się Wam kiedyś zareagować śmiechem na pomysł znajomego, który doznał olśnienia i wymyślił „rewolucyjny produkt”? Oto lista ośmiu najbardziej absurdalnych pomysłów na produkty w historii marketingu:
Znaleziono 153 podobnych artykułów
dla "Rover 400 Ad"
A trzecia cześć Diablo już niedługo... wiec reklama na czasie :)
Projektując stronę internetową firmy, nawet niedużej, lokalnej firmy, warto trzymać się podstawowych zasad użyteczności, aby nie utrudniać użytkownikom zapoznanie sie z ofertą firmy.
Social media to przyszłość marketingu. Czym są? Jak je wykorzystywać? Czego powinieneś się wystrzegać? Dowiedz się z tego artykułu.
Każdy z was na pewno, chociaż raz oglądał transmisję zawodów F1 lub skoków narciarskich, jednak czy chociaż raz zastanawialiście się, że sportowcy nie zawsze są istotni wyłącznie dla odpowiednich sobie dyscyplin, ale również i dla reklamy.
dodano: 16.08.2008 przez
jacek_kotarbinski
| TAGI: przestrzeń publiczna, samorząd, billboard, out-of-home
Ryba nie psuje się od głowy. Ryba psuje się od niewykształconego, marnego grafika. Od marnej, miejskiej estetyki. Marnego, zgaszonego marketera.
Co jest przeciwieństwem słowa „dobry”? W przypadku produktów i usług z pewnością nie „kiepski”. Seth Godin w książce pt. „Fioletowa Krowa” twierdzi, że tym przeciwieństwem jest „wyjątkowy” i trudno się z nim nie zgodzić.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW