Znaleziono 201 podobnych artykułów
dla "Reklama Discovery - I Love The World"
Koszta nie są wysokie - to jednak nie przekonuje ani Radnych Miasta, ani podatników do kolejnej akcji promującej Straż Miejską w Krakowie.
dodano: 15.06.2008 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: reklama, agencja marketingowa, marcin kalisz, a3 design
Zdarzyło się Wam kiedyś zareagować śmiechem na pomysł znajomego, który doznał olśnienia i wymyślił „rewolucyjny produkt”? Oto lista ośmiu najbardziej absurdalnych pomysłów na produkty w historii marketingu:
W gry typu MMORPG gra na świecie miliony graczy. Łatwy dostęp, ciekawa fabuła, możliwość poznania nowych osób sprawia, że coraz więcej ludzi wchodzi do „drugiego świata”. Niestety, dla niektórych granica pomiędzy „realem” a grą powoli się zaciera.
Co jest przeciwieństwem słowa „dobry”? W przypadku produktów i usług z pewnością nie „kiepski”. Seth Godin w książce pt. „Fioletowa Krowa” twierdzi, że tym przeciwieństwem jest „wyjątkowy” i trudno się z nim nie zgodzić.
Szczypta pomysłu, nutka finezji, ziarnko polotu. Odrobina dystansu do samego siebie i duża doza dobrego humoru, oto przepis na udaną zabawę i niezapomnianą przygodę telewizyjną.
dodano: 09.07.2008 przez
jarmiar
| TAGI: potencjalny klient, śmieszne reklamy, głupie reklamy, skutecznośc reklamy
Oglądając, jak każdy jeden Polak telewizję, spotkałem się z pewną reklamą środka chemicznego do szamba.
Przy wspaniałych warunkach z wiatrem dochodzącym do 8 m/s zawodnicy rozegrali dziś 4 pasjonujące wyścigi.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW