dodano: 16.08.2008 przez
jacek_kotarbinski
| TAGI: przestrzeń publiczna, samorząd, billboard, out-of-home
Ryba nie psuje się od głowy. Ryba psuje się od niewykształconego, marnego grafika. Od marnej, miejskiej estetyki. Marnego, zgaszonego marketera.
Znaleziono 201 podobnych artykułów
dla "Reklama Discovery - I Love The World"
Przemówienie weterana wojny w Iraku Mike Prysnera.
Zrobił z siebie totalnego kretyna
dobre :)
W związku z pewnym sympatycznym wynalazkiem jakim jest internet, marketing partyzancki wszedł na zupełnie nowy poziom. Niemal wszyscy specjaliści są zgodni, że nieklasyczne metody marketingowe kreują obraz przyszłego internetu.
Przy wspaniałych warunkach z wiatrem dochodzącym do 8 m/s zawodnicy rozegrali dziś 4 pasjonujące wyścigi.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW