Znaleziono 206 podobnych artykułów
dla "Kryzys?...Tak, ale nie w sieci!"
Internet jest najprężniej i najdynamiczniej rozwijającą się przestrzenią komunikacyjną na świecie. Już nie tylko największe firmy zaznaczają swoją obecność online, ale również mikro podmioty gospodarcze posiadają adres Word Wide Web.
Aukcje internetowe wciągają miliony osób na całym świecie. Polacy także uwielbiają tę formę zakupów ze względu na możliwość dużych oszczędności, a także element rozrywki jaki zapewnia.
Fenomen portali jak NaszaKlasa czy Facebook zbanalizował się w obrazie współczesnych narzędzi komunikacji. Większość internautów w Polsce już doświadczyła zabawy na serwisach społecznościowych, kontynuując rozrywkę na dłuższą metę.
To potwierdzone – w internecie kupujemy oczami. Według najnowszych badań serwisu Okazje.info aż 81 % osób wybierając produkty do porównania cen, kieruje się ich zdjęciami.
55 osób pracowało przez dość długi czas nad doprowadzeniem tego zadania do końca. Dziś możemy stwierdzić, że skończyliśmy pierwszy etap pracy – mamy przetłumaczony cały tekst książki Gillmora.
Chciałbym przedstawić w tym artykule bardzo trudne początki związane z e-biznesem i udziałem w programach partnerskich.
„Wygodne, dużo towaru i niskie ceny. Supermarkety mają wiele dobrych cech. Więc czemu niektórzy tak się oburzają na supermarkety?
Sprawdzamy ile prawdy kryje się w opiniach internautów na temat domen. Wyjaśniamy co wspólnego ma adres internetowy z obiadem oraz czy za dobrą domenę trzeba zapłacić krocie.
W ostatniej konferencji TMT Executive Seminar – Rozrywka 2.0 wzięło udział ponad pół tysiąca osób. 2/3 z nich uczestniczyło w niej nieodpłatnie przez Internet. NEE, organizator TMT, na stałe wprowadza do formuły swoich konferencji transmisje online.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW