Znaleziono 95 podobnych artykułów
dla "Jedyne co przeszkadza - to Klient."
Masz Bluetooth w swojej komórce? To go włącz - może spotka Cię coś miłego… Zaproszenie na kawę, promocyjne zakupy w sklepie tuż obok, gadżet telefoniczny w prezencie. Tak działa B-Zone, bezprzewodowy system komunikacji marketingowej.
Kupujcie! Kupujcie! Kupujcie! Jak i gdzie? Nieistotne.
Nieetyczna metoda rodem z Public Relations politycznego, stosowana nagminnie również w marketingu gospodarczym.
Analiza fundamentalna umożliwia osiąganie ponadprzeciętnych wyników inwestycyjnych. Oczywiście, jak w każdej innej dziedzinie, aby osiągnąć sukces, należy ciągle zgłębiać swoją wiedzę.
dodano: 07.03.2010 przez
jakub_sadowski
| TAGI: firma, klient, lojalność kliencka, programy lojalnościowe
W odpowiedzi na coraz większe potrzeby konsumenckie względem usługodawców i „głód” tychże konsumentów, powodowany ogromną możliwością wyboru w każdej praktycznie dziedzinie, warto wziąć pod lupę działania firm względem budowania lojalności klientów.
Na rynku kreatywnym pojawił się nowy gracz. Pompidou - butik kreatywny, czyli ludzie od pomysłów. Założycielem i dyrektorem kreatywnym Pompidou jest Sebastian Wełdycz, były dyrektor kreatywny IQ Marketing.
Nikt nie lubi kiedy się mu coś sprzedaje ale każdy uwielbia kupować. Ty też. To dlatego niechętnie przyjmujesz ulotki reklamowe na ulicy, dlatego odkładasz słuchawkę kiedy telemarketer proponuje Ci jakąś usługę i dlatego też unikasz akwizytorów...
Ruszyła nowa kampania Sony Ericsson promująca telefony z linii Walkman
Obecność firmy w Internecie może stać się najtańszym i najbardziej efektywnym kanałem zdobywania klientów.
Zabroniona jest bezumowna sprzedaż tygodnika po cenie niższej od ceny detalicznej ustalonej przez wydawcę. Sprzedaż numerów aktualnych i archiwalnych po innej cenie jest nielegalna i grozi odpowiedzialnością karną.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW