dodano: 20.12.2008 przez
WiXa
| TAGI: reklama w internecie, promocja w internecie, promocja, reklama
Techniki web-marketingu w praktyce. Przykłady zastosowań. Omówienie alternatywnych kanałów promocji, reklamy oraz technik docierania do potencjalnych klientów w Internecie.
Znaleziono 331 podobnych artykułów
dla "Wprowadzenie w techniki SEO - Search Engine Optimization"
Strategie SEM - sprzedaż czy wizerunek?
Bluepaper – pierwszy raport o linkach sponsorowanych.
Obecność firmy w Internecie może stać się najtańszym i najbardziej efektywnym kanałem zdobywania klientów.
W prowadzeniu kampanii AdWords można wyróżnić zarówno takie elementy, na które warto zwrócić szczególną uwagę i takie, którymi nie powinniśmy się za bardzo przejmować, jako że nie mają one bezpośredniego przełożenia na same rezultaty.
Prawdziwa historia o aferze wywołanej przez znanego, polskiego pozycjonera, który w tych dniach wydał swoją pierwszą książkę.
Jako użytkownicy Internetu, na każdym kroku bombardowani jesteśmy reklamami. Internetowa reklama rozwinęła się już na tyle, że nie potrafimy od niej uciec, ponieważ obecna jest praktycznie na wszelkich stronach, jakie odwiedzamy.
dodano: 02.05.2007 przez
Marcin Kalisz - A3 Design
| TAGI: emarketing, internet, promocja, marketing
Rozwój Internetu w Polsce i nagły wzrost jego popularności sprawiły, że mniejsi przedsiębiorcy przychylniej spoglądają na to medium niż jeszcze kilka lat temu. Czy oznacza to, że usługodawcy związani z globalną siecią powinni zacierać ręce?
To trochę drażliwy temat, drażliwy dlatego, że właściwie można by tylko wytykać błędy i wymieniać to czego nie zrobiono. Znaleźć cudowną receptę to też trudne wyzwanie, i ciężko znaleźć siłacza który wymyśli, wypromuje i utrzyma pomysł na spójną promocję.
W związku z pewnym sympatycznym wynalazkiem jakim jest internet, marketing partyzancki wszedł na zupełnie nowy poziom. Niemal wszyscy specjaliści są zgodni, że nieklasyczne metody marketingowe kreują obraz przyszłego internetu.
Dobór słów kluczowych można powiedzieć, że jest "pierwszym krokiem" w pozycjonowaniu stron internetowych. Niektóre wyszukiwarki po prostu ignorują je z powodu "przesycania stron" tymi słowami, jednak niektóre wyszukiwarki nadal biorą je pod uwagę.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW