Znaleziono 388 podobnych artykułów
dla ""Druga wojna medialna" - kontynuacja "Wojny mediów""
Mamy XXI wiek, a prasę ciągle więzi „swoista cenzura”. Obecność manipulacji i propagandy ma negatywny wpływ na wiarygodność tekstów. Jednakże czy możliwa jest obiektywna komunikacja?
Dobry przyklad ze nasz naród jest ociemniały.
O tym chyba myślą koalicjanci PIS, Samoobrona i Liga Polskich Rodzin. Od dwóch tygodni prasę i telewizję zdominował temat „seksafery”, w którą zamieszani są liderzy Samoobrony.
Już 7 grudnia odbędzie się kolejne spotkanie networkingowe współorganizowane przez Mentora.pl, PowerBlog.pl i Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Zapraszamy wszystkie osoby pragnące poszerzyć swoją wiedzę biznesową.
Niestety, jedno z ambitnych i najsensowniejszych pism dla nastolatek przegrało walkę z komercją.
Chyba nadszedł już czas by w imieniu wszystkich widzów, którzy na co dzień nie mają możliwości zrobić tego osobiście podziękować naszej wspaniałej Polskiej Telewizji.
Reklamy otaczają nas na każdym kroku. Jako samozwańcza reklamożerczyni analizuję je sobie, bulwersuję się lub zachwycam. Czy reklama ma reklamować, czy rozpraszać? Złościć czy ciekawić? Jakie są dzisiejsze reklamy w Polsce?
Śmieszny filmik :)
Siedzisz w parku. Co widzisz? Matkę z dzieckiem w wózku. Kilka pań, starszych wiekiem, siedzące na ławkach - plotkujące. Spoglądasz dalej - zakochana para, całuje się, dotyka, namiętnie tuli. Nagle dostrzegasz, że ktoś rzuca okruchy na chodnik.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW