Znaleziono 186 podobnych artykułów
dla "Szkodliwość społeczności internetowych: czemu je potrzebujemy?"
20%, 50%, 70% - sklepy rozpoczęły zimowe wyprzedaże. Markety kuszą klientów ofertami z kolorowych gazetek promocyjnych. Czy to znak, że w styczniu warto wybrać się na zakupy?
Jak wynika z analiz internetowej porównywarki cen Okazje.info, przyszłość branży DoItYourself czeka w sieci. Oferty i gazetki promocyjne marketów budowlanych ogląda co dziesiąty użytkownik odwiedzanego przez dwa miliony internautów serwisu.
Są małe i lekkie, radzą sobie z podstawowymi, biurowo-internetowymi zadaniami, a do tego kosztują niewiele. Pojawiły się dopiero rok temu, a już zdążyły zdobyć serca (i portfele) klientów. Ile jednak są naprawdę warte? Testujemy sześć najpopularniejszych modeli.
Upiorni Uczniowie, Hello Kitty i Ben 10. Zabawki z tych serii to prawdziwe hity tegorocznej gwiazdki. Jak wynika z danych Okazje.info, przed świętami Internauci intensywnie poszukują figurek ze znanych telewizyjnych serii, zabawek interaktywnych oraz innych.
dodano: 26.10.2009 przez
velka
| TAGI: prasa internetowa, media internetowe, wiadomości w internecie, internet
Prezydent Obama podobno obawia się, że blogi, prasa internetowa doprowadzą do dużego kryzysu, o ile nawet i nie do upadku tradycyjnej
Jak się poznajemy w świecie wirtualnym? Czyli kilka moich przemyśleń, zebranych w troszkę poważniejszej formie. Możemy górnolotnie nazwać to miłością od pierwszego przeczytania.
Wprost, PKP Intercity, a w niedalekiej przyszłości m.in. Dziennik, Newsweek, TVN i Onet. Kto następny? Hakerzy już ostrzą zęby na polskie serwisy rządowe i edukacyjne. Internetowi przestępcy głośno dali o sobie znać w ciągu ostatnich dni...
Mamy nam obiecywały, że przez cały drugi sierpniowy weekend będziemy malować rękami, puszczać bańki, grać w piłkę. I w sumie było wszystko, tyle że musieliśmy pozwolić co chwilę wsadzać sobie nogi w kalosze i ubierać pelerynki.
dodano: 27.06.2011 przez
mobilefactory
| TAGI: internet, społeczeństwo, kultura, portale społecznościowe
“Lubię to!” czy “nie lubię” ?
Ciekawe jak zmieniło się społeczeństwo odkąd pojawiła się opcja dzielenia się zdjęciami na portalach społecznościowych – aktualnie większość topowych portali socjalnych daje taką możliwość.
To potwierdzone – w internecie kupujemy oczami. Według najnowszych badań serwisu Okazje.info aż 81 % osób wybierając produkty do porównania cen, kieruje się ich zdjęciami.
SZUKAJ W PINO
5 NAJLEPIEJ OCENIANYCH ARTYKUŁÓW